Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.11.2013, 00:13
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SisuFin Näytä viesti
Taloyhtiöön tulossa putkiremppa ja suurin osa asukkaista kannattaa tätä nykyaikasta putkiremonttia "sukitusta". Ilmeisesti valetaan uusi putki muoviseoksesta vanhan sisään. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että remontti on täyttä huuhaata eikä se todellisuudessa kestä luvattua 30-50 vuotta. Helppo valinta sinänsä hintansa puolesta, suomalaisiin kun puree helposti tuo remontti "halvemmalla" sekä nopeammin ja vaivattomammin. Onkos kenelläkään kokemusta moisesta omassa taloyhtiössä/ tuttavapiirissä?
mulle tuli mieleen kysymys et miksi asua talossa jossa tuollainen remppa on edessä.. ??????

itse kuitenki yritän maksaa tätä OMAKOTITALOA omaksi ja mulla ei ole tota ongelmaa..

kun joskus päätin etten maksa vuokraa kuin pankille,, ei tulis missään kohtaa mieleen muuttaa taloon jota ei saa ajankuluttua omaksi
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten

Luokat
huijaus, putki, remontti, sukitus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 03:03 (GMT +2).