Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.11.2013, 00:20
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SisuFin Näytä viesti
Taloyhtiöön tulossa putkiremppa ja suurin osa asukkaista kannattaa tätä nykyaikasta putkiremonttia "sukitusta". Ilmeisesti valetaan uusi putki muoviseoksesta vanhan sisään. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että remontti on täyttä huuhaata eikä se todellisuudessa kestä luvattua 30-50 vuotta. Helppo valinta sinänsä hintansa puolesta, suomalaisiin kun puree helposti tuo remontti "halvemmalla" sekä nopeammin ja vaivattomammin. Onkos kenelläkään kokemusta moisesta omassa taloyhtiössä/ tuttavapiirissä?
Ei maksa sukittaminen ensikerralla kuin 1/2 perinteisestä putkirempasta, mutta voi tulla maksamaan myös enemmän tulevaisuudessa.

Voi olla niinkauan hyvä kun lasimassa/epoksi pysyy ns. "happamien" viemäriputkien sisäseinillä..... siinä vaiheessa kun "korjausmassat" rojahtaa alas tukkien viemärin niin kaikilla haisee "kakka" ja edessä on myös sukittamalla tehdyn putki rempan kustannuksien lisäksi ns. perinteisen putkiremontin kustannukset.

ps. yritykset tarjoaa tolle sukittamiselle pitkiä kestoikiä, takuita ym.
eivät varmaan ole enää olemassakaan kun vastuu kysymyksistä aletaan keskustelemaan.

ps.ps. Taloyhtiötkin voisi käyttää järkeään putkiremppojen suhteen, koska isännöisijät on saneerausyhtiöiden puolesta "maasutettuja"
jolloin päätökset runnotaan läpi vaikka todellinen tarve olisi 10:nen tai 20:nen vuoden päästa.

ps.ps.ps. Viemäriputki kuluu aina putouksen mutkasta jossa suurin
dynaaminen/mekaaninen rasitus. Eli jos kannaittais vaihtaa ensin ne mutkat tai ultrata ne jos on rauta putket. Yleensä nämä paikat sijaitaevat kellarikerroksessa jossa k.o paikat näkyvissä.

Mun mielipide:
90% suomalasisista taloyhtiöiöiden hallituksista ei tiedä mitä ne tekee, joka tulee TODELLA kalliksi taloyhtiöiden osakkaille.
Tämä oli syy miksi muutin taloyhtiöstä omakotitaloon jossa saa itse määrätä
remontin kohteen ja ajankohdan.
Vastaa lainaten

Luokat
huijaus, putki, remontti, sukitus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 15:40 (GMT +2).