![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Se jarruvoimaero lukko(kiinni)akselilla tulee siitä ku rullat lähtee eri aikaan pyörimään, jää sen takia "vääntöä" renkaiden välille. Näyttää että laahaiski, vaik ei todellisuudessa laahaa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siksikö aina polkaistaan pari kertaa vaikka ensimmäisellä olisi hyvät tulokset?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kun siksi että varmistetaan ettei ensimmäinen ollut jokin onnenkantamoinen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Copy-Paste tuolta Trafin pykäläviidakosta, koskien työvaloja:
5.1 Työ- ja apuvalaisin Erikoistarkoitukseen käytettävään M-luokan ajoneuvoon sekä N- ja O-luokan ajoneuvoon kuormausta, purkua tai muuta käyttöä varten voidaan asentaa välttämättömät työ- ja apuva-laisimet. Työ- ja apuvalaisimet voidaan suunnata auton sivulle tai taakse, mutta ainoastaan perustellusta syystä myös eteen ajoneuvon erityiskäytöstä johtuen (esimerkiksi auton alustalle rakennetussa työkoneessa, jos työtehtävä sitä edellyttää). Työvalaisinta ei koske hyväksyntä-vaatimus. Työvalaisimen tulee lähettää valkoista valoa ja valaisin on oltava kytkettävissä päälle ja pois erikseen riippumatta ajoneuvon muista valaisimista tai toiminnoista. ![]() Tarkennuksena, kuten useimmat arvaa 80-lätkästä, kyseessä on huoltoauto... ![]() Eikä katsuri maininnu työvaloista tai LED-vilkkupaneelista mitään...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Meniks tää niinku pitää?
Sain hylkäyksen hoojiin leimalta, runko oli hapantunut molemmilta puolilta samasta kohtaa. (Toikin kohta kelpas 7000km sitte keväällä) Se mikä jäi ihmetyttämään, on nyt se, että mulle ei printattu uutta teknistä osaa, vaan sain vaan sen katsastuskuitin, missä on nyt se kuukausi korjausaikaa ja ton vanhan teknisen osan. Katsastusaseman täti sano, et saa ajaa ja pitäis näkyä jossai digiboksissa, et on toi korjausaika voimassa? Vaikka ei ainakaa 16400 kautta näy mitää muuta ku, että katsastus 2.12. mennessä. Ja korjausaikaa nyt siis 2.1.2014 asti. Nimim. en oo koskaa saanu katsastuksesta hylsyä ![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Katsastus | sjeeppi | Chit-Chat | 1 | 05.08.2010 21:58 |
Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
katsastus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.05.2009 21:18 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |