![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Harraste-Stanuun
Lainaus:
![]() Stanuihin ehdotettu ja päätetty lisäyshän sallii (kansallisissa kerhokisoisa mutta ei kelpaa Euro-trialiin) akselin vaihdon, mutta ei jousimuutoksia ja tässä viitataan juurikin Modin sääntöihin jotka eivät salli jousituksen muutosta . ![]()
Viimeksi muokannut Byrocrat : 05.11.2013 20:48 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Olenko ymmärtänyt oikein, että nykyisten suomisääntöjen mukaisella stanuautolla ei eurotrialiin pääse, kun eurotrialissa vaaditaan turvakaaret ja nelipistevyöt?
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 05.11.2013 20:54 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ilman kaaria ei Euro-trialiin ole asiaa ja hyvä niinLainaus:
![]() Ja olen samaa mieltä tuolla ylempänä olleen kanssa siitä, että kun rakennetaan niin rakennetaan ne autot sääntöjen mukaisiksi eikä laadita sääntöjä jokaisen rakentelijan aivoitusten aikaansaannokseen sopiviksi! Ja ennen kaikkea muistetaan myös turvallisuus!!! Viimeksi muokannut Byrocrat : 05.11.2013 21:39 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Säännöt sanoo että kori mittoineen ja muotoineen alkuperäinen, eikait siinä helmoja sitte vaihdella? Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
En oo nyt hetkeen lukenu sääntöjä "antaumuksella", mutta muistelisin siellä sallittavan modissa 10cm poistaminen lokasuojan reunoista, hiekkapellistä, helmoista.....saatan muistaa väärin, mut tämmösen tapainen se joskus oli.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tuo alkuperäinen koski stanua.
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]() tässä uusin 2014 versioLainaus:
![]() http://www.autourheilu.fi/attachemen...3-32-42175.pdf Viimeksi muokannut Byrocrat : 09.11.2013 00:00 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pakko yhtyä edellisiin siinä mielessä että nyt vierestä kytättynä enemmän rakennellut, maastokelpoisemmat ajoneuvot joutuvat ajelemaan helpompia "sitimaasturi" portteja, kun taas samat härvelit vähemmän muutettuina pääsisivät ajamaan vaativampia pätkiä ihan luokkaan. Toi Eurotrialin kanssa samat säännöt tosin ovat ihan perusteltu asia, mutta pitää silti muistaa että "you can´t please everyone, so you got to please your self!!!"
Eikös tässa ollut sekin ajatuksena, että hs ratoja saisi laskea helpommiksi vasta-alkajille kun paremmat hs autot ja kuskit siirtyisivät hakemaan haastetta lisää pykälää ylempää. Mää näistä asioista mitään ymmärrä, ja niin kuin tossa kirjoittelin aiemmin, HS:ässä riittää haastetta mulle vielä pitkään, ja jos toi häkkyrä jonain päivänä modiin menee, alla olevat lehdet saa myös pysyä siellä! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Tiedotetta
Jokohan sitä milloin sais tänne syrjäseuduille tietoa palaverin annista?? Mikä oli se suuri sponsori ja miten ilmenee? Meilläkin olis neuottelut omasta sponssissa, mutta paha neuotella kun ei ole MITÄÄN tietoa tulevasta kaudesta? Sponssi olis kiinni siitä että saataisiinko tarpeeksi näkyvyyttä??
Kiitos... |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
siis on tarkoitus maksaa koko kauden mainonta, tuoda paikalle ns vip katsomo, osallistua palkintoihin ja ajaa lajin etua suomen mediassa. sponsoreiden 1-3 kpl tarrat tulevat jokaiseen kilpa-autoon, jotka ennalta ilmoittautuvat, mutta eivät numero lokeroon(pidetään vapaana mainonnasta selkeyden vuoksi) Tarrat ovat ns irtokirjain tyyppisiä ja niiden koko katsotaan sellaiseksi, että mahtuvat ns omienkin sponssien lisäksi autoihin. Sponsori on siis lähinnä mainontaa ja lajin tunnetuksitekemistä varten ei suoraan kilpailijoille... Lisäksi palkintoja(ihan jotain muuta kuin lippis tai muki) joka kilpailuun ja tietysti jokin summa jaettavaksi loppukaudesta ns cup palkintoina. Sponsoriasiaan vaikuttaa vielä se, että A: Kilpailujen lukumäärä B: Kilpailijoiden lukumäärä Juuri siksi ollaan kailotettu mahd kilpailunjärjestäjiä ja nyt numeroiden varaamisella myös varmistetaan kilpailijoita(jotta meitä olisi riittävästi) Sponsoreiden nimet julkaistaan kun nämä asiat ovat valmiit ja nimet papereissa, joten malttia ja kerätkäähän kaikki niitä omiakin sponsseja!!! ps! eihän teittien sponssi vaan jotenkin liity tohon remmien vaihtoon.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ilmoilen kun asiat etenee. ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
II HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 28.09 2013 KLO 11.00 | RJCOBRA | Tapahtumat | 156 | 14.11.2013 12:14 |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 18.05 2013 KLO 11.00 RAISIO | RJCOBRA | Tapahtumat | 125 | 28.05.2013 10:56 |
OFFROAD TRIAL KAUSI 2013 SUUNNITTELUA | sirP | Tapahtumat | 126 | 17.05.2013 16:01 |
Trial kisoja Raisiossa 2013 | sirP | Tapahtumat | 35 | 26.04.2013 21:09 |