![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pick-up pullinkia. "siviili" http://www.youtube.com/watch?v=EmrcA7j0afI "pro" http://www.youtube.com/watch?v=8wRxqqCzd6g
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noi pullinki avolavat on jotenki koomisia, ku keulalle laitetaa hirveet niput jotai traktoreiden keulapainoja...
Kai niistä jotai iloaki on, ainaki näköä ![]() http://www.youtube.com/watch?v=osu6XLLBfxo
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut jos takapyörä on vaikka 35", autolla on pituutta 6m ja keulalla jo pelkkä kone painaa noin 500kg, niin kuinka paljon on oikeesti iloa, jos sinne lisätään vielä 100kg? Vertaa vaikka Valmet 565, akseliväli 2m, moottori painaa noin 200kg...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samaten noita vastapainoja on varmasti useempi sata kiloo ja 4 metrin akseliväli tuo mukavasti vipuvartta eli tehostaa vaikutusta. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jokainen joskus salilla käynyt tietää, että tollanen nippu rautalevyjä painaa ennemminkin sen 500kg kuin 100.
Jos on 100kg tangossa niin eihän se ole kuin pari hassua kiekkoa vasta. ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No joo, toi paino ihan hatusta heitetty, mut ei kai se mitää 400kg paina!? Tehostaahan se akseliväli joo, mut ei niistä kovinkaa moni ihan keulimalla keuli ilman painojakaa... Enemmän riippuu miten alhaalla vetopiste on.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Aika pomppusaa menoo on ainakin sisältä kuvattuna http://youtu.be/HhytPzR6AGw |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jenkeistä saa "launch" kytkintä turbiiniin ihan kaiketi melkein kaikkiin autoihin sitä en tiedä mitä se tekee vai pitääkö vaihteen vapaalla kunnes jarru päästetään. tai sitten "ammatti" tasoisissa laitteissa on erillinen pumppu pitämässä laatikossa vaihteilla paineet ja turbiini on vain kytkimenä joka nappaa kiinni kun kytkin poljin päästetään ja samaan kuuluu myös jonkinlainen turbiinijarru jota vasten spoolataan. Tämmöisen selityksen sain joskus kun samaa kyselin et miten ne spoolataan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |