![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
![]() ![]() Suomi poweria ![]()
__________________
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. Viimeksi muokannut Rälläri : 18.03.2010 12:00 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nostellaampa tätäkin topiccia välillä.
http://www.youtube.com/watch?v=Y3PgC...eature=related |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Loviisassa oli joku häppeningi missä oli Huru esillä, ja oltiin veturikuskin kans tutustumassa 'konttorin puoleen' eli konehuoneesen niin kertoi (ja näytti paikan) että kun sitä käynnistysnappia painaa siellä koneen vieressä ni todella tuntee ja tietää käynnistävänsä ISOA DIESELIÄ..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Suomessa tuollainenkin:
http://www.youtube.com/watch?v=ARgOmPR59xc&NR=1 Paljonkohan tuohon pitää olla tehoa moottorissa? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Wärtsilän 25 000 litranen suora-14.
http://www.amusingplanet.com/2013/03...ul-diesel.html Poraus n. 1 metri. Iskunpituus 2,5 metriä. Ja niita 14 kappaletta rivissä. 108,920 HP ja 7,603,850 Nm kierrosluvulla 102 r/min. Viimeksi muokannut Rngd : 25.10.2013 13:31 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Maximi rundithan nuo?
Linkin kuvassa Emma kaijassa lienee vielä telakalta ja varustelu vaiheesta. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Onkos tuo muuten se kone mistä voidaan jokainen mäntä pysäyttää erikseen?
Joskus tuli dokumenttia isoista koneista ja huoltomies näytti yhden luukun avattuaan, että tyhjäkäynnillä voi koskea kiertokankeen ja isku oli jotain tyylisesti 2 sekuntin luokkaa. Ja jos kone sammuu tai se sammutetaan niin käyntiin ei enään saada liikuvien massojen ja "käynnistys rasvojen" puuttumisen takia siksi jokainen mäntä voitiin pysäyttää huollon ajaksi erikseen Mutta erikoisin on tuo käytetyn polttoaineen määrä yhdessä iskussa täydellä kuormalla vain 160g aina luullut, että sinne lyödään sankollinen tavaraa per isku
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
On siinä motilla kokoa..
Siinä varustamon johtajalla otsa kastuu kun ilmoitetaan etä pitäis koneremppa tehhä... Ei moottorin osien hintojen vuoksi vaan laivan poissaolokustannukset kun se on telakalla, siinä ei kympit kauaa tilillä huilaa... |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
(Ei litraa vaan kuutiota )
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 25.10.2013 17:22 |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Mulla oli huono matikka...
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
...ja mulla vielä huonompi. Siis se on 1820 litraa per pytty.
![]() Eli peräkompulaan voi laittaa 25.2 mottia-lätkän.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Joo, suunnilleen se 1.8 kuutiometriä per sylinteri.
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
Onha se moottori saksalainen MAN ja sama versio U-veneiden voimanlähteestä...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
1957 Tampella alkoi valmistaa vetureiden dieselmoottoreita saksalaisen MAN AG:n ja ranskalaisen Alsthomin (nykyään Alstom) lisensseillä. jos se on suomessa tehty ni eikö se oo sit suomalainen ?
__________________
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
#21
|
||||
|
||||
|
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutta alkoi tuo rata näyttämään kapealta. Nupit kulkivat mäen päällä toista sataa. Kärryn kanssa parhaimmat nostavat kuskin eturengasta pari metriä, on varmaan vähän nulju ohjattava. Yleisön ja autojen välillä on viimen metrin välein betoni porsas, ja joku aita. Yksi auto sylkäisi kardaanin pätkän pihalle, tuommoinen alkaa jo sattuakin, kokoa kuin miehen jalalla. Mutta olisi tuolla kiva noita katsella, ja ottaa olutta samalla. Eikä hyttysetkään pääsee kiusaamaan, kun on tuota nox:ia taivaalla sen verran.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Eihän tuol katsomoissa nää kun tota osienpuhdistusöljyn savua
Tooosi yleisöystävällistä.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#24
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#25
|
||||
|
||||
|
|