![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kyllä itelläkin joku tällainen ajatus poksahti mieleen Raisiossa, kun katseli HS kalustoa. Osahan selvästi kaipaisi haasteellisempaa ajoa, mutta nykyinen modiluokka on säännöiltään vaan "tiukka", kun katselee millaista autokalustoa harrastelijoilla on. MUTTA tuleeko niitä "Harraste+" autoja kuitenkaan, vaikka tällaisen luokan perustaisi???? Ja kuinka äkkiä kyseisen luokan radat "karkaa"? Ideoita? Kommentteja?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mutta mitä jos niitä nykyisiä hs/stanu ratoja helpottais sen verran että ne olis ajettavissa jopa sillä valkoisella suzukilla
![]() sitte luotte sen hs+ jutun mihin ne keräilyerä unelmiensisuakselkuramatowrangler autot ja muut puun alta kaivetut sitte pääsis ajan vähän nykyistä haastavampia, silti ajettavissa olevia jaksoja (modi?) itse kun en ole ajanut enkä muuten rataa tehnyt niin tiedä että tuleeko siitä jonkun täällä ehdottamasta porttien yhdistelystä mitään, siis että niitä portteja yhdistelee siten että vaikea s= myös helppo M portti ja vaikeammat M portit = PM porttejakin... protojuttuja niistä ei varmaan? HS luokassa ei mun mielestä kuuluis silti jakaa ollenkaan palkintoa... siis sen hameen lisäksi jos se kerran on välttämätön, tai jos jotain niin ekalle ja vikalle seuraavan kisan osallistumismaksun kuittaus palkinnoksi? tämä oli nyt aika kärjistettyä mutta toivottavasti edes jotain ajatusta herättää. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Missä ja milloin palaveri on? Mun sisälukutaidol en löytäny infoo. Sehän vissii sovittii alustavasti 2.11, mut onks lisätietoo?
Kannaisko sinne nyt koettaa saada myös suunnistuspuolen sääntöjen laatijoita jutulle että voisi turvamääräyksiä yhtenäistää edes siihen AKK:lle menevään ehdotelmaan... Sekin olis askel yhteenhiileen puhaltamiseen. Hannu |
|
|||
|
|||
![]()
Moi. näilläpä näppäimillä tosiaan toi 2.11 mitä silloin hämeenlinnassa sovittiin pitää paikkansa. Paikka on hieman auki viel vaikka siitäkin jo tuolloin puhetta oli, mutta aika todennäköiseltä alkaa näyttää, että Hämeenlinnassa oltais taasen. ilmoitellaan tässä lähemmin viel.
Olen kanssa samaa mieltä tästä suunnistus puolen väen kutsumisesta paikalle itse sääntöasioiden osalta. muilta osinhan sitten voimme jatkaa pienemmällä porukalla loppupalaverin... Huom. tullaan kuitenkin suht keveillä miehityksillä/seura, jottei mene ihan hälinäks... (pitää valjastaa PUUMALAISEN JARSKI puheenjohtajaksi hellällä auktoriteetillään) |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.4x4cup.com/saannot/Suunni...2011-11-21.pdf
Tuolta voi hiukan urkkia suunnitusautojen luokkajakoja. |
|
|||
|
|||
![]() tässä tänä vuonna voimassaolleetLainaus:
![]() http://files.kotisivukone.com/4x4.ko...annot20132.pdf Ja lisätään nämä vieläkin tuoreemmat; http://forums.offipalsta.com/showthr...93#post1053193 Viimeksi muokannut Byrocrat : 10.10.2013 21:11 |
|
||||
|
||||
![]()
Saanko osallistua jos työt sallii?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
II HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 28.09 2013 KLO 11.00 | RJCOBRA | Tapahtumat | 156 | 14.11.2013 12:14 |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 18.05 2013 KLO 11.00 RAISIO | RJCOBRA | Tapahtumat | 125 | 28.05.2013 10:56 |
OFFROAD TRIAL KAUSI 2013 SUUNNITTELUA | sirP | Tapahtumat | 126 | 17.05.2013 16:01 |
Trial kisoja Raisiossa 2013 | sirP | Tapahtumat | 35 | 26.04.2013 21:09 |