![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]() Olisikohan vika laturin/säätimen/akkujen johdotuksissa?
Siis onko k.o järjestelmässä esim. pääkytkin? jos tuommoinen perinteinen tolppasäädin tulipellissä, niin jos akun ja laturin välillä huono kontakti, niin säädin pyytää laturilata lisää jännitettä, vaikka laturilla on jo ylijännitettä -> ensin palaa diodit liian suuren estosuuntaisen jännitteen takia, sitten voi palaa kenttä,..
Ei ole tarvinnut noita 12v säätimiä rassailla vuosikymmeniin.... joten sen mukaisella varauksilla ![]() ![]() Tuo säätimen palaminen: onkohan säädin maadoitettu myös johtojen kautta? siis silloin voisi polttaa.... Ja kun diodisilta on palanut osittain, niin laturin tähtipisteen jännite voi olla mitä vaan (seurattiin muistaakseni latauksen merkkivalon toiminna ohjaamiseksi?) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 ulkoinen jännitteensäätimen muuttaminen 61 sisäiselle.. | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.12.2011 21:39 |
puolan mittaus | puananen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.10.2010 11:31 |
pakolämmön mittaus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.06.2009 17:11 |
Pakopaineen mittaus | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.12.2008 13:07 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 |