![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Ongelma on siinä jos armeijat ja sotatouhut pyritään lopettamaan, ne voivat korvautua jollain toisella tai uudella väki- tai mielivallalla ja edustavat taas armeijaa ja sotaa. Lopettaminen tulisi silloin tapahtua vielä syvällisemmällä tasolla ja silloin pitäisi tietää mistä kaikesta on sodissa ja armeijoissa kyse. Ehkä silloin pitäisi lopettaa myös itsekkyys ja pahuus.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse kyllä kannatan pakollista palvelusta. Opettaa kuuntelemaan, tottelemaan ja ryhmätyöhön.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän sama asia kuin terveellisten elämäntapojenkin kanssa eli vaikka me kaikki suurella todennäköisyydellä kuollaan niin aika moni silti yrittää parantaa noita elintapojaan lisävuosien toivossa tai sitten vaan tehdäkseen loppumatkan siedettävämmäksi. Sama se on kai henkisen terveydenkin suhteen. Uskoisin että ainakin osa ihmisistä kai mielummin elelisi tämän lyhyen ihmiselämänsä kokien pyrkineensä tekemisillään kohti parempaa maailmaa kuin että on mennyt vaan lauman mukana peläten asioiden kääntymistä vielä huononpaan suuntaan. Mun elämän tärkein tavoite on yrittää antaa mun pojalle parhaat mahdolliset edellytykset saavuttaa onnellisempi elämä kuin millaiseksi itse koen tämän omani. Jos onnistun tässä, uskon kuolevani lopulta onnellisena ihmisenä. Tämä on se asia joka saa minut vielä tavoittelemaan parempaa huomista, vaikka mulla todella synkkä kuva tästä maailmasta onkin ja kovasti tekisi mieli antaa periksi. |
|
|||
|
|||
![]()
Itseä on arveluttanut jos maailman asukkaat jaetaan hyviin ja pahoihin ja kuvitellaan oman maan kansalaiset yhdenmukaiseksi hyvien joukoksi ja muitten maitten kansalaiset pahoiksi. Tässä lehtileike vaikkei se sotimiseen liity, mutta valaisee ajatus. Aina ei kuitenkaan ole niin, että vaaraa ja uhkaa aiheuttaa joku ulkomaalainen, vaan voi ihan kotimaisesta tyrimisestäkin olla kyse...
Lahtelaismies ajoi tahallaan päin venäläiskuormuria 2.10.2013 18:20 - päivitetty 3.10.2013 7:04 - Jari Taari Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi hieman yli 30-vuotiaan lahtelaismiehen kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen autovarkaudesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta sekä kahdesta törkeästä rattijuopumuksesta ja kortitta ajosta. Vankeus muutettiin 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua. Mies oli huhtikuussa varastanut Lahdesta kerrostalon pihasta henkilöauton ja lähtenyt ajelemaan sillä. Palatessaan Lahden suuntaan Nastolan alueella hän oli tahallaan ohjannut auton vastaantulevien kaistalle ja törmännyt venäläiseen kuorma-autoon. Lahtelainen oli siirtynyt väärälle kaistalle niin aikaisin, että venäläisauton kuljettaja oli ehtinyt jarruttaa noin 30 metrin matkan. Molempien autojen nokka painui kasaan, mutta kummankaan auton kuljettaja ei loukkaantunut. Apu oli lähellä, sillä sattumalta kuorma-auton takana oli tullut ambulanssi. Oikeus katsoi venäläisrekan kuvaamaan tallenteen, mutta koska kolari sattui huhtikuussa illalla puoli yhdeksältä, tallenteella erottuivat vain vastaantulevien autojen valot. Mies tunnusti oikeudessa kaikki teot, joista häntä syytettiin. Hän ei halunnut tulla kuulluksi. Oikeudessa ei käynyt ilmi, oliko hänen turvavyönsä ollut tapahtumahetkellä auki vai kiinni. Miehen veressä oli ollut alkoholia 1,45 promillea. ESS |
|
||||
|
||||
![]()
Ei nyt niin liity otsikkoon mutta kuitenkin. Ite huomasin intissä miten raskasta sluibaaminen on, piti aina olla tekevinään jotain tai mennä nakkisuojaan. Helpommalla pääsi kun otti homman vastaan ja rupes tekemään.(sama työelämässä)
Intin jälkeen ekassa duunissa kerroin kuinka kauheeta armeijassa oli, siihen yks vietnamilainen duunikaveri kertoi omasta armeija ajastaan. Oli ollut vuoden saaressa (ei päässyt sieltä koko vuotena pois, eikä nähnyt kun armeija kavereita) ja hai oli syönyt sen kaverin. No en kertonut enää miten kauheeta oli kun ei joka vkl päässy lomille ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kesäajasta luopuminen - Kansalaisaloite. | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 39 | 30.03.2019 07:21 |
Järkeä tekijänoikeuslakiin, kansalaisaloite | Lars | Chit-Chat | 2 | 22.07.2013 07:52 |
Kansalaisaloite ampumaratojen puolesta | Rak | Chit-Chat | 20 | 13.07.2013 21:47 |
ohi on | KössiKenguru | Maasturiprojektit | 80 | 09.02.2009 09:09 |
OHI - Päivityksiä | Lars | Uutiset | 1 | 06.12.2008 17:27 |