![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ongelmaksi muodostuu tuo syylärin leveys, vaatii isompia muutoksia kun se on mm. sisälokareita leveämpi + simpukka tulee heti vastaan, jne... Normi vinssi mahtuu tulemaan ylös flektien ja koneen välistä tälläkin hetkellä. Edit: tuossa vielä kuva kuinka paljon tilaa: Viimeksi muokannut mparty : 27.09.2013 08:09 Perustelu: kuva lisätty |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oot sie pilannu hyvän katukelpoisen Jeepin ku tähä topikkiin on liitetty joku kuletusautoa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() pitempiä reissuja kun ei tartte rengasjumpata eikä turhaa pelätä että paskoo vehkeet maastoon, riittää että saa raadon tien varteen ni saap nakattua kyytiin ja kotimatka voi alkaa ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No niin, maskit silputtu vinssin tieltä poies ja ohjauksen lauhdutin siirretty keskeltä laitaan:
Tuohon pitää vielä väännellä tuo kiertävä tanko jäykisteeks noille verkon leukatuille kohdille, mutta muuten pitäs maski olla selvä. Sitten enää releboksin sijoitus joko konehuoneeseen tai maskiin + sähköjen veto, maalia ja vinssin huolto niin siinäpä se taitaa olla tässä vaiheessa. Jos sitä nuo sais vlopun aikana vielä tekastua (paitsi huollon ku ei oo vielä osia), laitettua ne suojakumet noille nivelille ja ehkä ainakin aloteltua noita long armeja niin eiköhän se taas tästä... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aamusesta tuli tekastua jäykiste tuohon maskin leikatun verkon reunoille, eipä enää revi käsiä tuohon.
Iltapäivästä kun kotiutui niin releboksi löysi uuden paikkansa ja tekasin uudet johdot vinssille, releboksille tulee akuilta suoraan 70mm2 kaapeli, boksilta menee vinssille 50mm2 kaapelit, samoten 50mm2 maajohto. Eiköhän noilla pärjää. Sitten peti ja vinssi irti, petin maalaus ja vinssi tuli räjäytettyä osiksi osien uusimista varten. Jarrua en vielä purkanut, pitää se huoltaa sitten joskus myöhemmällä ajalla. Samalla tuli irroteltua katkenneet kiinnityspultit uusien tieltä. Nyt sitten odotellaan osia enklannista.... Jos sitä illasta/aamusta laittelis nuo nivelten suojakumit paikoilleen ja ehkä alottelis noita long armeja... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Laiska päivä, ei saanu aikaseks kuin: nivelien suojakumit paikoilleen + vaseliinit sisälle, molemmat etujarrut käytettyä auki kun
vänkärin puoli oli täysin jumissa, etujarrujen letkuja paranneltu. Jotenkin koko aamu meni tuomoseen hieromiseen eikä motivaatio riittäny alkaa noita long armeja väsäämään eli purkamaan etujouset ja iskarit pois mitotusta varten, katellaan joku toinen päivä ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |