![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
ei lämmenny eikä ees kun syötettiin 24v starttikin oli kylmä. tarvii viel paremmin kattoa niin piuhoja startin persiistä. juu isolta mötikältä näytti startti olevan. en tierä viel napalukkojen sisuskaluista,mut tarttis käyttää auki piruuttaan. mistäs kannattanee kysellä startin korjaussarjaa?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jenkkilästä...
Voi olla että suomen ameriikan vauhtiputkillakin olisi, mutta luulen että myyvät mielummin noita välitettyjä kiinalaisia startteja. Kurkkaa summit tai rockauto, noista oon itelle tilannu vaikka ja mitä... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ok kiitos
![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#4
|
||||
|
||||
![]() South West Trade Hämeenlinna ja sitte pääkaupunkiseudulla on kans South West Trade petikon nurkilla, US Parts Herttoniemessä. Ja sit tietty netti tilailu, mutta niissä kun tilaa väärin, niin osan vaihtaminen ei olekkaan niin helppoa ![]() Sit muutenki siihe käynnistelyyn, niin hehkut jos on mykät, niin on sit juur vaikee saada käymään. Siihen kyl auttaa esim tehokas kuumailmapuhallin imusarjaan tohottaan. Starttipilottia ei suositella!!!!!!!!!!!!!!!! Sit ilmaus kannattas ehkä suorittaa kans. Erillistä ilmausruuvia ei ole, joten suuttimien päästä putket löysälle ja kaasu pohjaan ja startilla ympyrää. Ja jotta startti ei ressaannu, niin kannattais vielä hehkut ottaa irti sen starttailun ajaks. Samalla näkis myös onks hehkutulpat poikki, eli rikki. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos! Tarvii alkaa kyseleen hilppeitä noista paikoista!
Juu ilmaus on tuttua ton vanin kans! Hehkut kyl pitää tarkistaa ja kokeeilla et toimiiko kunnolla!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olipas mukava purkaa startti pois kun oli yhdellä pultilla kiinni
![]() Puhdaskin oli joten ei varmaan kauaa ku on ollu pöydällä!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja tässä se vika tais olla
![]() Oli korjattu liimalla ja nippusiteellä Startin hommaan uuden tai jostain käytetyn! Tai tähän hätään solenoidi jostain! Saa tarjota jos jollain ylimääränen
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
on sentää toi tukirauta tallessa....
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eiks noihin diiseleihin kannata vaihtaa sellanen välityksen kanssa oleva startti mitä itse purin tuossa keväällä 3 kpl kiisseli blazereita niissä kaikissa oli vaihteiston kassa oleva startti, tuntu startaavan pikkupakkasessakin yhdellä 60A akulla ihan hienosti.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |