Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 10.09.2013, 20:27
jabe jabe ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 27.10.12
Sijainti: loppi
Viestit: 680
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippa Näytä viesti
Lämpeekö startille menevä johto startatessa?

Toi vanha kiisseli tarttee rivakan starttauksen et lähtee hyvin käyntiin.

Jos akut huonot tai kontakti akun ja startin välillä niin saattaa tehdä noin.

Mulla tippunut kerran startin päästä johto ajossa, oireili just samanmoisesti ennen sitä. Kaapelikenkää startissa kiinnipitävä mutteri oli löystynyt ja tippunut pois.

Noihin startteihin saa korjausarjoja. Vanha startti parempi kuin uus välitetty.
Alkuperänen startti on puolet painavempi kuin välitetty startti. Erottaa kokonsa puolesta helposti.

Ja noista napalukoista, jos ovat kokonaan metallia sisuskaluineen niin hyvät. Joissain löytyy muoviosaa sisältä ne ei välttis kestä yhtä kovaa käyttöä.
Tosin en ole omasta saanut rikki automaattinapiksia vaikka niitäkin haukutaan. En tosin offaa omalla, toimii käyttöautona.

Hyvän näkönen vekotin.

ei lämmenny eikä ees kun syötettiin 24v starttikin oli kylmä.
tarvii viel paremmin kattoa niin piuhoja startin persiistä.

juu isolta mötikältä näytti startti olevan.

en tierä viel napalukkojen sisuskaluista,mut tarttis käyttää auki piruuttaan.

mistäs kannattanee kysellä startin korjaussarjaa?
__________________
Masinmäki.
Kaasulla sitä autoa viedään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blaserin konepelti LUKOSSA niko69 Tekniikka & Jutustelu 7 17.08.2010 22:45


Sivu luotu: 19:29 (GMT +2).