![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kytkettävät napalukot kestää varmasti paremmin kun alkuperäiset automaattilukot. Turbo ja intercooler keulaan, tiheemmät välitykset, 38 kummit, 4" korotus niin tuo on ihan käyttökelpoinen kapine ![]() Ei vaiskaan! hyvä käyttöpeli tuollasenaan, varmaan pakettiauto kun on diesel.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Autosta tulee ihan leikki kampe offailuun! 38 pyörät löytyykin jo ![]() Ja korotus suunnitteilla. Mites noi napalukot merkkinä? Onko hyvä?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
vähä vinssiähä ne napikset huutas noi nimesä puolesta
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sanotaan nyt niin, että jos ne napalukot hajoo, niin niiden tilalle on halpana ja vahvana ratkaisuna umpilaipat esim vanhempien wagoneerien Dana44 akselista....mulla saattas semmoset jostain löytyäkkin.
Mut kumpi hajoo tossa autossa ensin etuvetarin ristikko vai napalukkko......veikkaan sitä ristikkoa ![]() Ps: KYLLÄ JENKKI ON JEES ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Punkalle tällä 14.9. ?????????????????????????????????????
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
No mä kyselen sit kun ja sit kun jompikumpi morjestaa ristikko tai lukko
![]() Näillä näkymin punkalle tuun kokeileen ![]() Mut ainakin HJ:n kartturiks oon punkalle tulos ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
mikäköhän vaivaa kun ei jaksa 12v pyörittää ku muutaman kerran ja sit loppuu kokonaan?
ja saman tekee kun kokeiltiin antaa 24v niin hetken menee ilosesti ja sit hyytyy? startti avata huomen ja kattoa mitä se on syönyt! vinkkejä voi antaa jos epäilee jotakin vikaa,tai on jollakin ollut samanlaista vikaa!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
jos saan starttaan kunnol nii sit tulos!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Startti, kaapelit.. omassa samaa oiretta oli startin vaihdolla tuli kuntoon..
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Lämpeekö startille menevä johto startatessa?
Toi vanha kiisseli tarttee rivakan starttauksen et lähtee hyvin käyntiin. Jos akut huonot tai kontakti akun ja startin välillä niin saattaa tehdä noin. Mulla tippunut kerran startin päästä johto ajossa, oireili just samanmoisesti ennen sitä. Kaapelikenkää startissa kiinnipitävä mutteri oli löystynyt ja tippunut pois. Noihin startteihin saa korjausarjoja. Vanha startti parempi kuin uus välitetty. Alkuperänen startti on puolet painavempi kuin välitetty startti. Erottaa kokonsa puolesta helposti. Ja noista napalukoista, jos ovat kokonaan metallia sisuskaluineen niin hyvät. Joissain löytyy muoviosaa sisältä ne ei välttis kestä yhtä kovaa käyttöä. Tosin en ole omasta saanut rikki automaattinapiksia vaikka niitäkin haukutaan. En tosin offaa omalla, toimii käyttöautona. Hyvän näkönen vekotin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |