![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Näin niinkuin yleisohjeena; Kaikki pultit ja mutterit väännetään aina aivan liian tiukkaan kiinni. Ainahan sitä ajattelee, että "vielä ihan pikkasen ni ei sit varmast vahingos aukee"... Eli ne on aina ja lähes poikkeuksetta ihan liian tiukalla, oli ne mitä vaan.
Joo, ja tervaspray on hyvää, vaseliini on hyvää, öljy on hyvää, kierretahana on hyvää. Isoisä neuvo, että jos sen pyörän pultin haluu saada auki, pitää siihen laittaa öljyy. Jos sitä ei haluu saada auki, siihen kannattaa kusta. --Jos männän halkaisija on alle 400mm, se on lelu jota voi harrastaa!-- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota 2L2 kiristys momentit? | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2008 08:44 |
B koneen momentit? | Eris | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.01.2008 21:13 |
Pyöränpulttien irroitus vetoakselista | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.12.2005 07:28 |