Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 11.09.2004, 11:35
Grau Grau ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 336
Perusasetus

Näin niinkuin yleisohjeena; Kaikki pultit ja mutterit väännetään aina aivan liian tiukkaan kiinni. Ainahan sitä ajattelee, että "vielä ihan pikkasen ni ei sit varmast vahingos aukee"... Eli ne on aina ja lähes poikkeuksetta ihan liian tiukalla, oli ne mitä vaan.

Joo, ja tervaspray on hyvää, vaseliini on hyvää, öljy on hyvää, kierretahana on hyvää.

Isoisä neuvo, että jos sen pyörän pultin haluu saada auki, pitää siihen laittaa öljyy. Jos sitä ei haluu saada auki, siihen kannattaa kusta.

--Jos männän halkaisija on alle 400mm, se on lelu jota voi harrastaa!--
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota 2L2 kiristys momentit? _VESALA_ Tekniikka & Jutustelu 0 23.02.2008 08:44
B koneen momentit? Eris Tekniikka & Jutustelu 2 21.01.2008 21:13
Pyöränpulttien irroitus vetoakselista jappe Tekniikka & Jutustelu 8 13.12.2005 07:28


Sivu luotu: 12:19 (GMT +2).