Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.08.2013, 10:21
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.274
Perusasetus

Kyllä mun kokemuksien perusteella tappipää joustaa paremmin kuin lenkki. Omassa SJ:ssä edessä rangen varret, ja takana jonkun pajeron lenkkipäät, ja kyllä takapää joustaa tosi huonosti verrattuna etupäähän. Lenkkipäästä loppuu kiertymisvara tosi äkkiä. Voi kyllä olla että jos akselin päässä olisi pehmeämmät puslat niin venyis paremmin, kun nyt tuntuu että ne ei paljon periksi siellä anna...

Jimnyn alusta on myös lenkkipäillä tottakai, mutta ei ole tullut tutkittua että mikä siellä ekana alkaa rajoittamaan joustoa...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 05:13 (GMT +2).