Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.08.2013, 11:10
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Ln-65 akselit tuli haettua ja muutama kysymys heti alkuun?

Miten on porukka toteuttannut ohjauksen toyotan akseleilla?

Lowrange tarjoaa käypän näköistä pakettia:

http://www.lowrangeoffroad.com/index...steer-kit.html

Tulee vaan aika kalliiksi kotiovelle rahdattuna.

Erottaako akselista muuta kuin purkamalla murikan onko se turbollisesta vai vaparista?

Perän laakereissa se ero ilmeisesti?

Laitetaanko Pajares kimppatilaus Lowrangelle vetämään?

Edit. Ei säästä rahdeissa vaikka tilaisi 10 kerralla.

Viimeksi muokannut SptV : 18.08.2013 11:12
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 13:52 (GMT +2).