Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.08.2013, 11:34
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SPTV Näytä viesti
Ln-65 akselit tuli haettua ja muutama kysymys heti alkuun?

Miten on porukka toteuttannut ohjauksen toyotan akseleilla?
.
Itsellä on rojektissa hiluksin omat kääntövarret, oikean puolen raidetangon pää on hj:iin, johon tulee simpukalta tuleva vetotanko kiinni.
Miksi näin? Katselin kyllä kanssa noita high steering kittejä ja tulin siihen tulokseen, että sisäänjousto kärsisi liikaa muuttamatta runkoa, kun nuo ohjausvarret nostaa tangot niin ylös, että osuvat äkkiä runkoon. Riippuu tietty minkä korkuista kippoa on tekemässä.
Toki nyt tietty ohjaustangot menee alempana, mutta eiköhän ne jotenkin saada suojattua.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (1 jäsentä and 6 vierasta)
Spetu

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 18:43 (GMT +2).