![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
joo se reikä on aika tarkasti vitosen rattaan kohdalla, se viijes vaihehan on erillinen oma "laatikkonsa" jakiksen ja päälootan välissä. ois ollu vaan helpompi vaihtaa ehjä osa tilalle, kun alkaa purkamaan, vaihtaa rikkonaiset ja välissä tinata reikä umpeen, kas kun auton ois pitäny liikkua koko ajan, eikä seistä pajalla
![]() enkä mie tiiä spesialistien mielipidettä, tuo 3l kiuas on ihan jees ajossa, aika sitkee vetämään, tehookin muksasti ja ilman helvetillisiä kattovarustuksia auto mäni REIPPAASSA maantieajossa kuitenki 8,5-9l/100km parisataa kiloo työkaluja peräkontissa, sit kärrin kanssa 10,5l, keskinopeuden ollessa satasen paremmalla puolen, niin liekö surkeus sitten enempi koneen kestävyyden puolella? ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 pari koneremppa kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2008 01:20 | |
pari Chevy V6 kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.01.2008 23:51 | |
disko 2sesta pari kyssäriä? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2007 23:06 |
Rankusta pari kyssäriä | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.11.2006 06:00 |
Pari kyssäriä K5:sest... | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2005 20:01 |