Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.07.2013, 19:44
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Mistähän se mahtaa saada kompuran käyntitiedon? Oisko kompuran vaihdon yhteydessä tullu joku fiba?

__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.07.2013, 20:15
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Intternetti ehdottaa kuumakaasun lämpötilaa mittaukselle 11.Pitäis kattoo sen koneen manuaalista. Eli voi siellä olla anturikin huonosti kiinni tai rikki. Koita kädellä onko kompuran käydessä toinen putki kuuma. Varo-varo-vasti se voi olla oikeestikin kuuma. Jos on kuuma niin kallistun sohvadiagnoosiin, anturissa mätää.
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.07.2013, 20:26
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Intternetti ehdottaa kuumakaasun lämpötilaa mittaukselle 11.Pitäis kattoo sen koneen manuaalista. Eli voi siellä olla anturikin huonosti kiinni tai rikki. Koita kädellä onko kompuran käydessä toinen putki kuuma. Varo-varo-vasti se voi olla oikeestikin kuuma. Jos on kuuma niin kallistun sohvadiagnoosiin, anturissa mätää.
Painelinja on kyllä kuuma, painepuolen lämmönvaihtimen eristykset tuli purettua ympäriltä vuotoa etsiskellessä ja pari kertaa siinä samalla näpit poltettua.
Pitääkin vielä tsekata voi anturit.
Pressostaattihan tästä puuttuu kokonaan ja se on korvattu pienillä antureilla.
Kylmäaine kyllä tuoksuu vahvasti mutta vuotoa ei löydy mistään.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.07.2013, 20:34
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Kylmäaine ei juuri haise vaan öljy. Kattele ja tunnustele jos jossain näkyy tai tuntuu öljyä niin vuoto ei ole kaukana. Sitä voi olla aika vähänkin mutta kun ei sais olla yhtään niin on helppo tunnistaa. Hiukka öljyä tulee yleensä sen vuotavan kylmäaineen mukana pihalle. Tietty höyrystimen puolella vähän hankalampaa kun se voi olla märkä kondenssivedestäkin.
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.07.2013, 20:34
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Mistähän se mahtaa saada kompuran käyntitiedon? Oisko kompuran vaihdon yhteydessä tullu joku fiba?
Tää on ihan uusinta uutta tää vika.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.07.2013, 16:37
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Jos vuotoa ei löydy, niin kuin joku jo kertoi, lienee lämmönvaihtimissa "sisäisenä": siis vuotaa joko maapiiriin taikka patteri taikka lämmin käyttövesi-piiriin.

Katseleppa "sillä silmällä" varoventtiilit sekä lämmitys- ja maapiirin paisuntasäiliö, että eihän kerää minnekkään jatkuvasti painetta/öljyä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:23 (GMT +2).