Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2013, 20:22
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

Ei kai Ladaan mitään japanin paska akseleita voi laittaa,

__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.06.2013, 08:34
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU Näytä viesti
Ei kai Ladaan mitään japanin paska akseleita voi laittaa,
Miksei? Ei se ole vaikeaa.. Sen kun vaan pulttailee ja tässä tapauksessa todennäköisesti hitsailee vähän
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.06.2013, 20:50
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Miksei? Ei se ole vaikeaa.. Sen kun vaan pulttailee ja tässä tapauksessa todennäköisesti hitsailee vähän
Ei se käy,Auto hylkii japanilaisia osasia Tulos olisi jotakin yhtä vastenmielistä kuin ne tytöt joilla on vehje
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.06.2013, 21:55
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Tulos olisi jotakin yhtä vastenmielistä kuin ne tytöt joilla on vehje

Löytäisin tähän ehkä jonku kuvankii tuolt sitsätist mut ehkä EN laita sitä tänne.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.06.2013, 22:54
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

ei kyl se on iha helpost löydettävissä tuolt miu kansiostaki

muuuuuut en mie taia laittaa sitä vaik miel tekis joku viel pahottaa mielesä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2013, 00:12
Nivaniko Nivaniko ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Orimattila
Viestit: 9
Perusasetus

No mut mitenkäs etuperän laita sitte jos taka akselin vaihtaa pajerosta - eri välitykset perissä...

235/75/15 kumet mahtuu kohtuudella pyörimää alla ku vähän antaa etukaarii moukkua ja joka kaarta vähä lentävällä keventää
31" joutuu jo avamaa ihan kunnol kaaria..

Korotukseen ni etee hommaa 123 mersun etujouset 4 sylinterisen jotka lyhennetää 31-34cm pituseks (itellä 34cm) ja sitte yläpallon ja tukivarren välii koropalaa (voin myydä ku on itel ylimääräsii) sekä kattoo ulosjouston rajotin kumet kuntoo.
Sisääjoustokumeista voi huoletta sahata 2-3cm poies

Takaiskarit on myös hyvät siirtää akselin yläpuolelle ja sisääjoustoa rajottaa

Perää en itte oo ehtiny korotella mutta ovat tuola ladafoorumin puolella kehuneet että fiat 131 jousia on alle laiteltu mutta niistä en enempää tiiä

Nii ja sitte viel että takapotkun laatikko ei käy nivaa paitsi jollain tapaa työstettynä. 5v lootassa on hitaammat 1 ja 2 vaihteet ku 4v

Viimeksi muokannut Nivaniko : 13.06.2013 00:15
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.06.2013, 04:51
waffen waffen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.08.11
Sijainti: helsinki
Viestit: 170
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nivaniko Näytä viesti
No mut mitenkäs etuperän laita sitte jos taka akselin vaihtaa pajerosta - eri välitykset perissä...

235/75/15 kumet mahtuu kohtuudella pyörimää alla ku vähän antaa etukaarii moukkua ja joka kaarta vähä lentävällä keventää
31" joutuu jo avamaa ihan kunnol kaaria..

Korotukseen ni etee hommaa 123 mersun etujouset 4 sylinterisen jotka lyhennetää 31-34cm pituseks (itellä 34cm) ja sitte yläpallon ja tukivarren välii koropalaa (voin myydä ku on itel ylimääräsii) sekä kattoo ulosjouston rajotin kumet kuntoo.
Sisääjoustokumeista voi huoletta sahata 2-3cm poies

Takaiskarit on myös hyvät siirtää akselin yläpuolelle ja sisääjoustoa rajottaa

Perää en itte oo ehtiny korotella mutta ovat tuola ladafoorumin puolella kehuneet että fiat 131 jousia on alle laiteltu mutta niistä en enempää tiiä

Nii ja sitte viel että takapotkun laatikko ei käy nivaa paitsi jollain tapaa työstettynä. 5v lootassa on hitaammat 1 ja 2 vaihteet ku 4v
[QUOTE=waffen;1015820]takavetosen 4v laatikko käy aika suoraan nivaan jonkun tulpan joutuu siirtään vanhasta laatikosta. vanhan mallinen 4v laatikko on vielä kaikista tihein ladan vaihteistoista mutta nivan 5v laatikolla ja takavetosen vanhalla laatikolla ei ole suurta eroa mutta jos on nivan 4v laatikko eroa rupee jo olemaan. Takapäätä helpoin korottaa koroke paloilla. itse ostin 4kpl 3cm koroke palaa ja tein niistä 6cm korotukset makso alta 20€. minun henkilö kohtanen mielipide on että ei kannata rajottaa sisään joustoa jos pysyy 235/75 r15 taikka 205/80 r16 rengastuksessa. onko muuten tulossa kadulle vai metsään ?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lada nivan talvirenkaat. Lötsi12 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 03.12.2012 21:00
Ostetaan Lada Nivan 5-v vaihteisto panzer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.09.2011 10:16
Lada Nivan korotus moskuqso Tekniikka & Jutustelu 4 22.11.2010 17:29
Ostetaan Lada nivan jakkis La tuskaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.08.2008 20:41
Nivan rakentelua La tuskaa Maasturiprojektit 13 30.08.2008 21:29


Sivu luotu: 04:30 (GMT +2).