![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() LADA NIVAN RAKENTELUATuli tämmönen haalittua kun halvalla sai. Niin mitä kaikkea pitäis tehdä, jotta sais maastokelpoisen pelin, että vois nöyryyttää oman kylän suzukit?? Olisin kiitollinen linkeistä ja nivojen rakentelu kuvista .
|
#2
|
|||
|
|||
![]() No mutta...
Sulhan on jo kaikki mitä tarvitset susukien nöyryyttämiseen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No silloin kun itse rakentelin Nivaa, niin tuli mieleen, että jotenkin noista Nivan heikoista kohteista pitäis hankkiutua eroon.. Ratkaisuna voisi olla se, että hommaa jostain Pajeron etupään kaikkine kilkkeineen.. Ne kun pulttaa paikoilleen, niin saa varmasti nuo tehot kestävän paketin. Samaan syssyyn tietty sitten myös Pajeron taka-akseli paikoilleen, niin ei tarvi välityksien kanssa ihmetellä.
Eli eihän tuo muuten ole hassumpi kapine maastohommiin, muuten kuin että etuperä on hieman nöyrempää sorttia. Sen korvaamiseksi minä tuon Pajeron alustan mietiskelin. Toki, tuo mun Niva lähti maailmalle ihan vakiovoimansiirrolla, eli se siitä toteutuksesta. Yksi vaihtoehto olis tietty se, että pulttaa alle LJn akselit, mutta sitten joutunee tieliikennettä varten anomaan poikkeuslupia.. Mutta siinähän ne menis samaan syssyyn 33sten renkaiden ja apurungon kanssa.. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Parannuskohteita ovat -jakolaatikon lisätuenta -takatukivarsien vahvistus -ohjaussimpukan kohdalta rungon vahvistus -Weber DGV kaasari -jos on 5v vaihdelaatikko niin hankkiudu eroon siitä ja hommaa nelilovinen tilalle, se on luja ![]() -takasillan vahvistus -tuulilasi ![]() Ai niin ja onnea hienosta hankinnasta ![]() ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 11.06.2013 16:36 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Multa löytyy ehjät akseli, halvalla. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ja noiden vaihdelaatikoiden vaihteluun; on muistaakseni alunperin noin 3,24 ykkösellä, 1200 ainakin tiheämmillä vaihteilla, ykkönen muistaakseni 3,.75 tai jotain sinneppäin, mutta 1200 laatikolla saa korjattua voimanpuutetta enemmän, mitä maksimirenkaiden halkaisijassa häviää....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lada nivan talvirenkaat. | Lötsi12 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.12.2012 21:00 |
Ostetaan Lada Nivan 5-v vaihteisto | panzer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.09.2011 10:16 |
Lada Nivan korotus | moskuqso | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.11.2010 17:29 |
Ostetaan Lada nivan jakkis | La tuskaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2008 20:41 |
Nivan rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 13 | 30.08.2008 21:29 |