![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() http://www.ape-import.com/ Tuolta löytyy yhteystiedot, kysymällä selviää loput. Edit: Ape-import on pystyssä, samaten ku kiinteistökin ![]() Kolmen kuukauden irtisanomisaika kuulemma, eikä ollut ainakaan eilen irtisanomisilmoitusta tullut ![]() Kannattaa soittaa ennen asiointia, ei ole säännöllisiä aukioloaikoja.
__________________
www.OFFROADOULU.com Viimeksi muokannut Rak : 06.06.2013 22:01 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eikö nuo jarruputket/letkut, kannattas laittaa yhdellä letkulla murikan päälle ja siitä haaroitus..? Riittää yks pitkä letku
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Kyllä tämä vielä tästä...
Kauheesti kaikkea pientä tuli värkättyä:
- akseli suoristettua - tukivarret, iskarit, jouset ja panhardi pultattu kunnolla kiinni - takajarruille putkia aloteltu - etupanssaria ja lukon sylkyn suojaa rälläköity niin että sopivat molemmat olemaan - etusatuloiden pölysuojia aloteltu vaihtamaan - takaperään öljyt laitettuna - etukardaanin ristikot ja liuku rasvattuna ja varmaan jotain muutakin pientä mitä ei nyt muista... ![]() Eli paljon pientä hierontaa muttei oikein mitään näkyvää. Huomenna jos sais noita tankoja kateltua että saa ainesputkille vihdoin mitat ja putket sorvarille jenkoja varten. Samoten noita jarruja vois hieroa eteenpäin sekä edessä että takana. Tavotteena sunnuntaina pieni maastolenkki testimielessä että näkee miten nuo renkaat mahtuu olemaan ja elämään. Samoten jos näkis mihin käännönrajotus kannattaa laittaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Iltapäivän tuloksia...
Kääntövarret kävi metallipajalla ni ei tarttenu tehä hengenvaarallisia hitsausviritelmiä ja nyt on ackermankin oikein päin:
Eli tällä mennään. Samoten kuvassa näkyykin nuo väliaikaiset raide- ja ohjaustangot tehtynä, piti tuollaset patentoida että saa ainesputket oikeaan mittaan ja sorvarille. Jos sitä tänään yrittäs vielä myöhäsellä illalla noiden jarrujen kimppuun käydä, aloittaen vaikka etujarruista tällä kertaa. Jonninmoiset jarrut kun sais tekastua, vaseliinit ja öljyt joka paikkaan, paineilmalinjat lukoille ja ehkä käännönrajottimet tekastua niin sitä voiskin yrittää mahuttaa autoa ulos tallista ja pikkasen venytellä ihan noin niinku koe mielessä... ![]() Viimeksi muokannut mparty : 31.05.2013 15:28 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ja Jeeppi käynyt todistettavasti ulkona tallista...
Etuakseli tuli kasattua loppuun tuossa aamusella ja etujarrutkin putkitettua ja ilmattua. Tuota putkitusta ja letkun
sijoittelua pitää vielä parsia, mutta muuten mennään tuolla ratkasulla. Hieman jäsympi raidetanko ja ohjausvarsikin saapui paikalle, vertailukohteena hodarin vakio raidetanko: Kääntöpäissä vaseliinit ja peräöljyt perissä, Jeeppi ulos tallista ja koevenytyksiä: Takajarrut pitäs putkittaa, line lock asentaa samalla, ohjausta vielä säätää samalla kun vaihtaa nuo jäsymmät tangot paikoilleen, parlokkeihin tehä vähän lisää tilaa taakse, sisäänjoustonrajottimia muokata edessä ja takana, paineilmatkin on vielä tekemättä, jne. mutta tunnelinpäässä näkyy valoa jo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nyt otan muutaman karhun ja kattelen joskos sitä malttas pitää vapaaillan ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Mitähän katsuri mahtaa tuumia jarruletkuista/putkista, kun eikös ylimääräisten liitoksien / jatkoksien teko ole kiellettyjen temppujen listalla, vaikkei tässä akseliväli muutukaan...? Liikenneministeriön päätös auton rakenteen muuttamisesta 3 luku, Alustamuutokset 11 §, Akseliston muutokset 3. "...jarrujen voimansiirron laitteet muutettava siten, ettei aiheuteta ylimääräisiä liitoksia tai jatkoksia..." http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 Melkoset venytykset tuolla näköjään irtoaa! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 01.06.2013 18:07 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tyhjentävästi mikä se on nykytilanne jos vain lukee tätä threadia? Konttorillahan tuo viimeistään selviää, eikä ole mikään hullun suuri homma noita muuttaakaan jossain vaiheessa ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |