![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
eikös gr ö-paine mittarissa viivanväli ole 2.bar.ja jossakin tekniikka kirjassa oli 0.75 paine normaali tyhjäkäynnillä lämpöisenä.minulla patrolissa joka minulla n.4v ollut koko ajan paineet kylmänä 6-7 ja lämpöisenä n.1 bar.se kylmä valkoinen savu normaalia jos ei haise imelälle,gr hehkutus aika on liian lyhyt vanhuuttaan,nappihehku alkuperäisen rinnalle niin lähtee tasaiseen.napista 4.sek lisää.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kylmänä mulla paineet on kolmen viiva neljän välillä ja alle ykkösen lämpösenä ja jos antaa kaasua niin nousee ykköseen taikka vähän yli. En tiedä onko niin vakavaa kun kaikki käy normaalisti. Okei no ehkä savuttaa alkuun vähän (paljon) valkosta mutta kai nyt tämän ikäiset savuttaa vähhän (paljon)... uusia patukoita saa toisella ellei kolmannella kymmenellä tonnilla... Eli tuntuu pelaavan silti hyvin ehkä välijäähyä kaipais. En varmaa rupee entisöimään rumaa maasturia jos edes jotenkuten pelaa ![]() Mistähän saa öljypumppuja patukkaan entäpä yleisesti osia? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
toi huono käynnistyvyys ja se että käy kylmänä huonosti johtuu ihan vaa että nappihehku käytössä eli ei oo jälkihehkutusta.
onko vielä sellasta ongelmaa että joutuu vähä kaasulla avittaa käytiin kylmänä? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä joutuu. Muuten pätkii sillai että sammuu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se anturi on moottorin oikealla puolella lohkossa siinä öljynsuodattimen jalan takana. Semmonen lieriö halkaisija 5cm. Liitin on vesiletkun kylessä kiinni jollain nippusiteen tapaisella. Paljos sil on rulattu? Kun meinaan minulla ole mitään nappihehkua ja hehkut kaks kertaa uusittu auton elämä aikana ja eiole mitään ongelmaa käyntiin lähdössä edes 30 pakkasilla.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ite aloittaisin hehkujen uusimisella ja suutin remontilla. 600tkm ajettu 3.3 teki samaa ja loppui kun teki suutin pokan ja pumppu olis kannattanut huoltaa jossain alan liikkeessä mutta jäi silloin tekemättä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
juu eli totuttelemis kysymys vain..
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Valkonen savu on palamatonta polttoainetta (on höyrystynyt, muttei syttynyt), joka viittaa viallisiin suuttimiin (vuotaa/pisaroi), joka johtaa edulliseen kansi+moottori remonttiin. Pisaroiva polttoaine kun palaa sitten etukammiossa halkaisten sen ja männän päälle joutuessaan (ja siinä syttyessään) rikkoo männän laen. Helposti kuultavissa voimakkaana kilkatuksena. Suosittelisin suuttimien huollattamista mahd. pikaisesti!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Asiasta toiseen juuri pajalta soiteltiin kun vein sinne pyränlaakeria vaihtamaan niin eivät nekään osanneet aukasta lukkopesää tai mikälie oikea nimi... Vaatii kuulemma nissanilta jonkun avaimen siihen????
Laitan tänne myöhemmin kuvastusta niin saadaa selvitettyä toi vitun lukkopesä juttu. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko -91 GR patrollissa 24v järjestelmä | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.04.2012 20:49 |
GR Patrollin huono kylmäkäynti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2009 16:35 |
patrollissa vanne ja laturi hatutusta | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.09.2007 15:38 |
huono kylmäkäynnistys patrollissa | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2005 20:23 |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 |