![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onko akkujen ja koneen väliset piuhat kunnossa? Maadotukset? Hehkut kunnossa? Vuotaako löpö linja? Paljos öljyn paineet on kuumana tyhjäkäynnil? En kyllä ajais yhtää jos paineet laskee ajossa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Savuttaa muuten valkosta savua aika perkeleesti ensimmäisen minuutin ajan. Kuumana tyhjäkäynnil alle sen ykkösen menee ja pysyy ajossakin siellä. Öljynpaine anturissakin vois olla vika ??? Tai sitten yritän vaan uskotella itselleni... Mutta kone käy ihan nätisti. Ehkä lievää venttiilien nakutusta mutta vetoja löytyy ja ei syö öljyä yhtään tai muutakaan sitten yhtään. Mitähän öljypumppu tommoseen kustantaa? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kuullosta kovin lupaavilta paineilta...Ite kun en alta yhen paineita mittarissa ole nähnyt edes kuumalla koneella. Tarkista se anturin liitin ja johtosatsi siitä vierestä. Minulla ainakin oli se liitin aika heikossa kunnossa. Niin ja haiskahtaa kansi vauriolta. Nesteet kanavissa. Tai suuttimet ehtoo puolella. Mut helppo ja halpa tarkistaa se liitin, ja onko syylärin korkissa mitään ylimäärästä.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Osta 20€ mekaaninen paine mittari. Ja kato paineet uusiks. Jos edelleen vain 1bar ni äkkiä kone levjäks.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
eikös gr ö-paine mittarissa viivanväli ole 2.bar.ja jossakin tekniikka kirjassa oli 0.75 paine normaali tyhjäkäynnillä lämpöisenä.minulla patrolissa joka minulla n.4v ollut koko ajan paineet kylmänä 6-7 ja lämpöisenä n.1 bar.se kylmä valkoinen savu normaalia jos ei haise imelälle,gr hehkutus aika on liian lyhyt vanhuuttaan,nappihehku alkuperäisen rinnalle niin lähtee tasaiseen.napista 4.sek lisää.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kylmänä mulla paineet on kolmen viiva neljän välillä ja alle ykkösen lämpösenä ja jos antaa kaasua niin nousee ykköseen taikka vähän yli. En tiedä onko niin vakavaa kun kaikki käy normaalisti. Okei no ehkä savuttaa alkuun vähän (paljon) valkosta mutta kai nyt tämän ikäiset savuttaa vähhän (paljon)... uusia patukoita saa toisella ellei kolmannella kymmenellä tonnilla... Eli tuntuu pelaavan silti hyvin ehkä välijäähyä kaipais. En varmaa rupee entisöimään rumaa maasturia jos edes jotenkuten pelaa ![]() Mistähän saa öljypumppuja patukkaan entäpä yleisesti osia? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
toi huono käynnistyvyys ja se että käy kylmänä huonosti johtuu ihan vaa että nappihehku käytössä eli ei oo jälkihehkutusta.
onko vielä sellasta ongelmaa että joutuu vähä kaasulla avittaa käytiin kylmänä? |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Valkonen savu on palamatonta polttoainetta (on höyrystynyt, muttei syttynyt), joka viittaa viallisiin suuttimiin (vuotaa/pisaroi), joka johtaa edulliseen kansi+moottori remonttiin. Pisaroiva polttoaine kun palaa sitten etukammiossa halkaisten sen ja männän päälle joutuessaan (ja siinä syttyessään) rikkoo männän laen. Helposti kuultavissa voimakkaana kilkatuksena. Suosittelisin suuttimien huollattamista mahd. pikaisesti!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko -91 GR patrollissa 24v järjestelmä | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.04.2012 20:49 |
GR Patrollin huono kylmäkäynti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2009 16:35 |
patrollissa vanne ja laturi hatutusta | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.09.2007 15:38 |
huono kylmäkäynnistys patrollissa | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2005 20:23 |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 |