Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.06.2012, 22:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Niin siis jos ohjaus vetelee niin kato ne etupään panhardin ja välivarren väliset kulmat. Tuo takapää enempi vain vähän nuljauttaa koria montuissa jos on liian vinossa, mutta jos edessä on panhardin ja välivarren kulmat erilaiset niin bumpsteeriä voi tulla paljonkin -> huomaa nimensä mukaisesti ohjauksessa, auton kiemurteluna monttuihin ajaessa ja saattaa myös lyödä vähän käsille sopivaan terävään monttuun ajaessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Välityssuhteen laskeminen Micco Chit-Chat 3 06.03.2011 19:57
nelilinkki tankojen asemointia? make-lj Tekniikka & Jutustelu 10 07.06.2009 21:28
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? A-P Tekniikka & Jutustelu 10 06.07.2006 20:28
Perävälityksen laskeminen ?? Calmari Tekniikka & Jutustelu 15 24.11.2005 18:11
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 06:42 (GMT +2).