![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() edessä pitää olla raidetangon suuntainen, ja takana suurinpiirtein vaakatasossa. Takaa voi itse modata korvakoiden paikkaa, mutta edessä kannattaa olla pikkasen varovaisempi; jos panhardi ja simpukalta lähtevä tanko pahasti eri kulmassa, niin eturenkaat alkaa ohjata joustoliikkeen mukaan. ja takapanhardissa tuo 2" ei kuulosta yhtä-äkkiä paljolta.....
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eipä tuosta tietenkään mitään haittaa olisi nytkään, päinvastoin, mutta akuutti tarve alkaa tulla vasta n. 4" korotuksella. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edessäkin voi - ja pitääkin - muokata korvakoiden paikkoja, jos tilanne niin vaatii. Mitä vinommassa panhardi niin alkaa alusta "nuljuamaan" enemmän, siitähän sen huomaa kuten Mattikin totesi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Välityssuhteen laskeminen | Micco | Chit-Chat | 3 | 06.03.2011 19:57 |
nelilinkki tankojen asemointia? | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.06.2009 21:28 |
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.07.2006 20:28 |
Perävälityksen laskeminen ?? | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.11.2005 18:11 |
Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |