![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tais viimesin kokoonpano olla S1, 80cc malossi, 26mm keihin, joku tunturin alakauttaputki ja 3 piikkiä isompi eturatas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ainii, ja etulokari piti olla semmone rengasta nuoleva malli et sai pytylle tarpeeks ilmavirtaa ettei tehny lämppäreitä... ja männän ku joutu uusimaa ni piti ostaa läppäsylinterin mäntä, asentaa se väärinpäin et sai männänrenkaan loven imupuolelle ja kairata ite huuhtelureijät männän kylkeen. orkkis männällä ajo muistaaksee pari viikkoo ja rengas poikki, mukamas liian levee pakoaukko ![]() ![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli yksi mopoendurojen esiäideistä, eli Suzuki-Solifer S 50cc uustuotanto läpiskällä, vakioputkella ja vakiokaasarilla, isompi suutin, olisko ollu #75 ja kaks piikkiä vakiota isompi eturatas. Vääntöä ei ollut(ylläri), mutta niin vaan mentiin 74km/h kun sai nelosella piikille.
![]() Vituttaa ku menin myymään, oli täysin orkkiskunnossa poislukien nuo viritykset ja uudet kahvakumet. Ja olin sen eka rekisteriin merkitty omistaja, rekisteröintikatsastus tehtiin vuonna 2008. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
täälläki ikävä keltaista ässää
![]() 60 läppis ja 18mm dellortto. matkalla mökille ![]() ![]() kuvassa taitaa vielä olla vakio kaasari mutta läppis kiinni ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() Viimeksi muokannut smgt : 12.03.2012 15:06 |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ite kävin parikin tuollaista parin tuhannen km "lenkkiä" tekemässä ympäri suomea kesällä...
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän nuo kiinalaisetki jotenki kestää kun vaan huoltaa. Skootterit vielä paremmin varmaan kun tuo manki. Tuo manki kiertää tasan tarkkaan sinne asti kun kuuluu pamaus
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuommonen keltanen solifer (suzukin kone) nauratti 80 luvun loppupuolella, käy nimittäin takaperin melkeen yhtä hyvin kuin oikeinkinpäin, eli vaikkapa 2 vaihde tupaan, pikku nykäsy taaksepäin ja kytkin ylös, voipi peruutella mopetilla jos pää / tasapaino kestää... useimmilla vaan ei kestä
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolme niit aikanaan vaihdoin, yks men peruttelun takia, kaks viallisten sytkävehkeiden takia. Saatto lähteä ihan polkimest nurinpäin käymään, aiheutti välillä yllätyksiä...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta lähtee yllättävän helposti ketjut pois päältä tuolla tyylillä. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No hui hai... Mopoja käyny liki kymmenkunta.. Yks viimeisimpiä oli
![]() Eikä ne näy jutut vanhenevan yhtään ![]() |