![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. Viimeksi muokannut santikko : 01.03.2012 11:37 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin OM602 ja 603 perään saa laitettua sopivalla (uudehkon pakun) kytkinkopalla sen pakun laatikon, missä on ykkösen välitys 6.15 ja pakkikin oli jotain 5-6 väliin? Luultavasti se menisi siis OM606 perään kans? Ei taida löytyä parempaa/tihempää "bolt on" ratkaisua? Ja aika edullinenkin...pakun loota on n. 300€, kytkinkoppa voi olla hankalampi...viimeistään saksasta 150€. Jos Toyossa on jakis kiinni päälaatikon persiissä niin sit pitäis laittaa jakolooda jostain...Volvosta? ja välikardaani?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tehon kestosta en tiedä...mulla ainakin on kestänyt viis vuotta 180hv bensamoottorin perässä. Enkä tiedä yhtään tapausta, missä se olisi "voimalla" rikottu. Tosin voimamoottoreiden (400-600hv ja 700-800NM) takana on yleensä mersun automaatti. Jos kokonaisvälitys alkaa olemaan lähempänä 150 luokkaa niin liekkö enään kovaa tarvetta ihan äärimmäisen alhaalta vääntävälle moottorille? Nuo mersun koneet ovat kyllä erinomaisen laajoja kierrosalueeltaan...mistä voi olla hyötyä tiheillä välityksilla (mukavahan se olisi, että peruuttaessakin auto oikeasti tarvittaessa liikkuu eikä matele). Ottaako muuten Toyon turbo mylly 5000-6000rpm kuin herkästi?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minkä tähen sen pitäis kiertää tuolla alueella?
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos haluaa pyörän pyörivän vilkkaasti ilman vaihteen vaihtoa...?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mikä vika orginallissa B-moottorissa? Voihan sen turbottaa helposti. Vai kuinka tehokas BJ:stä pitää tehdä?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
alkuperäinen b motti on loppu suoralla. 12h-t koneet vaan yleensä puol miljoonaa ajettuja ja tunnetusti remontit melkoosen kalliita. ei kait sitä tartte hc maastoajoo harrastaa vaikka olis vähän enemminkii voimaa. eipähän jäis enää jalkoihin ku olis teho painosuhde kohallaa. ja olishan sitä kiva kokeilla jotain uutta noissakin häristimissä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
om606 Geehen? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 13.04.2023 18:47 |
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
Myyty MB G 2+3paku OM606 aut. | Viideo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.03.2012 23:25 |
Myyty MB OM606 turbomoottori | swamber | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2011 21:50 |
Myydään / Vaihdetaan mb om606 superisatsi | vetarosa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.12.2010 23:27 |