Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2012, 19:52
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

no , ajatelkaa nyt asutte kalliossa, kait se on paikka tms. asumalähiö lähellä työpaikkaa , joka sijaitsee mannerheiminkadulla..

Menee niitä vihreitä joihin voi hypätä ilmaiseksi jos ei jää kiinni ja sitten menee niitä sinisiä,mitä nuoriso vaanii, Ja ei ole parkkipaikkoja .

Pakkastakin on -15c uutisissa hehkutetaan , että kylmää.... voi v*ttu.. mihin sitä omaa autoa tarvitaan , pakkasraja -10 ja kilometrikorvaukset veronalaiseksituloiksi, silloinhan maailma pelastuu...

Täällä meillä päin on näiden kunta(pakko)liitosten myötä ,muutamat "silmäätekevät" muuttaneet ison vedenrantaan lahjatontille , voi lähteä omasta rannasta päijänteelle..

Nyt oli kunnan ( kaupungin) hallitus päättänyt, että koko saakelin pakkoliitos kunta laajakaistoitetaan, siis velkaa..+1.3miljoonaa jne.. joka torppaa vedetään valokuitu

Tämä on tärkeää, sama asia koskee näitä kilometrikorvauksia.

Jos otettais edustajilta taxi-setelit ja lentoliput meidän kylältä lähtee kansanedustaja-lento , ( suihkari ) joka päivä...ja paluu kanssa

Ne jotka tarvii lentokonetta tms.. mm. edustakseen yritystä vaikka euroopan markkinoilla , niin ei sovi vuorot.

Matkustavat omilla/ edellisenä iltana hesaan autolla/juna, jotta voivat lentää eurooppaan.

Niin aiheeseen.. Mannerheiminkatu tukkoon molemmista päistä vaan maanataina ja perjanatina , pääsis ainakin iltalehden tai seiskan kanteen..

Ne päättävät jotka niitä asioita ei tarvitse!!!

Muistakaa äänestää..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2012, 20:50
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
Niin aiheeseen.. Mannerheiminkatu tukkoon molemmista päistä vaan maanataina ja perjanatina , pääsis ainakin iltalehden tai seiskan kanteen..
Älä prkl tule tukkimaan, mun pitää päästä töihin ja tallillekin.

Kyllä kilometrikorvaukset on mun mielestä aika iso jos sen tarkoituksena on kattaa työntekijälle aiheutuvat kulut työnantajan ajoista. Jos lasketaan kustannukset vaikka 7 litraa kuluttavalla diesel-autolla niin 100 km maksaisi n. 7*1,5 = 10,5€. Vastaavasti tästä saisi verovapaata tuloa 45€. Jos oletetaan että auto olisi hankittuana huolimatta työpaikasta niin verot ja vakuutukset tulisi maksettavaksi oli työajoa ajettavana tai sitten ei. 10tkm öljynvaihtovalillä auton huoltoihin ja arvon alenemiseen olisi käytettävissä 4500-1050=3450€ verovapaata tuloa. Sanoisin että tällä laskutavalla omalla autolla ajeleminen on ihan ok hommaa, etenkin jos/kun siitä ajelusta maksetaan vielä palkkaa.

Minun mielestä kilometrikorvaukset voisi olla nykyistä jonkin verran pienemmätkin, mutta tällä mielipiteellä ei ole kyllä mitään yhteyttä Kyllösen ehdotukseen. Kyseisen leidin ajatuksista on kuultu jo kaikki tarvittava sen satelliittipaikannusruuhkamaksun muodossa. Niiden möläytysten jälkeen kannattaisi lukittautua työhuoneeseen ja odottaa että seuraava hallitus valitaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2012, 21:35
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Kyllä kilometrikorvaukset on mun mielestä aika iso jos sen tarkoituksena on kattaa työntekijälle aiheutuvat kulut työnantajan ajoista. Jos lasketaan kustannukset vaikka 7 litraa kuluttavalla diesel-autolla niin 100 km maksaisi n. 7*1,5 = 10,5€. Vastaavasti tästä saisi verovapaata tuloa 45€. Jos oletetaan että auto olisi hankittuana huolimatta työpaikasta niin verot ja vakuutukset tulisi maksettavaksi oli työajoa ajettavana tai sitten ei. 10tkm öljynvaihtovalillä auton huoltoihin ja arvon alenemiseen olisi käytettävissä 4500-1050=3450€ verovapaata tuloa. Sanoisin että tällä laskutavalla omalla autolla ajeleminen on ihan ok hommaa, etenkin jos/kun siitä ajelusta maksetaan vielä palkkaa.
.
Noissa kilometrikorvauksissa on tarkoitus maksaa nimenomaan ne todelliset kulut työntekijälle. Verottaja sitten taas antaa verovähennyksen pelkistä käyttökuluista, työpaikan ja kodin välisille matkoille, jos antaa. Noissa kilometrikorvauksissa on nimenomaan laskettu niille kilometreille arvonalennukset, vakuutukset, pääomakulut jne. ei niin suoraan joka kilometrillä näkyvät kulut.

Tässäpä hiukan ulkomuistista tänään laskeskelemiani omakohtaisia kuluja. Autolla tulee ajoa n. 40000 km/vuosi.
Polttoaine 0,17 €/km. Tämähän onkin ainoa ajomäärästä riippumaton kulu.
Vakuutukset 1300 €/40000 km = 0,033 €/km
Verot 650/40000 = 0,016 €/km
Huollot 1600/40000 = 0,04 €/km
Renkaat 500/40000 = 0,013 €/km
Arvonalennus vaikkapa 5000 €/vuosi tuolla ajomäärällä = 0,13 €/km
Tuossa ollaan sitten noin 0,40 €/km ja vielä puuttuu kokonaan rahoituskulut, joten en ainakaan minä saa tuolla kyllä yhtään tienattua. Tietty jos oikein vähän kuluttavan ja halvan auton ostaisi, millä ajelisi, niin sittenhän tienaisi.

Sitten se toinen vaihtoehto. Ajatellaanpa, että noita kilometrikorvauksia ei maksettaisi ollenkaan. Omassa työssä on ihan välttämätöntä tuo auton käyttö. Viime vuonna km-korvauksia tuli minulle n. 6500 €. Jos tuo raha pitäisi saada lisää palkkana, niin silloin vuositulot pitäisi olla n. 10000 € korkeammat ja tämähän tarkoittaisi työnantajalle n. 16000 € lisää palkkakustannuksia, eli noin 10000 € lisäkiluja nykytilanteeseen. Jos taas korvaukset loppuisi kokonaan ja lisätuloja ei saisi, niin pitäisi lopettaa työtkin, kun ei olisi rahaa itse kustantaa noita ajoja. Tietty silloin työnantaja voisi tarjota auton noihin työajoihin, mutta ei sekään kauhean edullista ole, että suunnilleen auto / 0,5 toimihenkilöä pitäisi olla minun työpaikallani.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2012, 22:29
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tässäpä hiukan ulkomuistista tänään laskeskelemiani omakohtaisia kuluja. Autolla tulee ajoa n. 40000 km/vuosi.
Polttoaine 0,17 €/km. Tämähän onkin ainoa ajomäärästä riippumaton kulu.
Vakuutukset 1300 €/40000 km = 0,033 €/km
Verot 650/40000 = 0,016 €/km
Huollot 1600/40000 = 0,04 €/km
Renkaat 500/40000 = 0,013 €/km
Arvonalennus vaikkapa 5000 €/vuosi tuolla ajomäärällä = 0,13 €/km
Tuossa ollaan sitten noin 0,40 €/km ja vielä puuttuu kokonaan rahoituskulut, joten en ainakaan minä saa tuolla kyllä yhtään tienattua. Tietty jos oikein vähän kuluttavan ja halvan auton ostaisi, millä ajelisi, niin sittenhän tienaisi.
Ylläolevasta laskelmasta näkyy että melkein puolest kustannuksista tulee polttoaineesta, joten kustannukseen on aika helppo vaikuttaa. Niin kauan kun jokainen maksaa kustannuksensa itse, niin minulle on sama vaikka isolohkojenkillä ajelee. Siinä vaiheessa kun kustannukset maksetaan verottomana, tulee korvattavien kustannusten määrä olla suhteessa järkeviin käyttökustannuksiin koska ne on valtion tukea siinä missä vaikka asumistuet tai kodin ja työpaikan väliset matkakustannukset. En minä tuota kilometrikorvausta olisi välttämättä muuttamassa suuntaan tai toiseen, rasittaa vaan kun jatkuvasti kitistään kun yhteiskunnan pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Edit: Olipas siinä kustannuksia toistettuna.

Viimeksi muokannut offroadjouni : 31.01.2012 23:30
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.02.2012, 00:27
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Oli sopivasti eilisessä Metro-lehden takakannessa tällanen mainos. Siis... ööö.... äh... voiko mitenkään typerämpää mainosta olla? oikeesti!!! Siis aivan todella vammasen mauton, saa tosiaan inhoomaan joukkoliikennettä. Vai mikähän tämän idis oikein jonku mielestä oli?
Kyllä on mannekiini kohillaan taas.


Ja tässähän oli tämän mamman edellinen tempaus: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80105 Mitenkä tämä täti päästettiin tuohon virkaan?!? Aina menee mulla otta kurttuun ku näkee tai kuulee tuosta mitään. Ahistaa mitähän tulevaisuus tuo vielä tullessaan...

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 01.02.2012 00:37
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.02.2012, 05:25
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ja tässähän oli tämän mamman edellinen tempaus: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80105 Mitenkä tämä täti päästettiin tuohon virkaan?!? Aina menee mulla otta kurttuun ku näkee tai kuulee tuosta mitään. Ahistaa mitähän tulevaisuus tuo vielä tullessaan...
Se kerran vuodessa tekee jonkun viisaan aloitteen josta kukaan ei oikein innostu...
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.02.2012, 06:16
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Ylläolevasta laskelmasta näkyy että melkein puolest kustannuksista tulee polttoaineesta, joten kustannukseen on aika helppo vaikuttaa. Niin kauan kun jokainen maksaa kustannuksensa itse, niin minulle on sama vaikka isolohkojenkillä ajelee. Siinä vaiheessa kun kustannukset maksetaan verottomana, tulee korvattavien kustannusten määrä olla suhteessa järkeviin käyttökustannuksiin koska ne on valtion tukea siinä missä vaikka asumistuet tai kodin ja työpaikan väliset matkakustannukset. En minä tuota kilometrikorvausta olisi välttämättä muuttamassa suuntaan tai toiseen, rasittaa vaan kun jatkuvasti kitistään kun yhteiskunnan pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Edit: Olipas siinä kustannuksia toistettuna.
Yhteiskuntahan ei maksa tätä korvausta vaan työnantaja. Paitsi jos työnantaja on yhteiskunta...

Samoin kun ei yhteiskunta maksa päivärahaakaan vaan samaiset työnanjat.

Noin niiku pilkkua viilaten.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.02.2012, 07:51
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Yhteiskuntahan ei maksa tätä korvausta vaan työnantaja. Paitsi jos työnantaja on yhteiskunta...

Samoin kun ei yhteiskunta maksa päivärahaakaan vaan samaiset työnanjat.

Noin niiku pilkkua viilaten.
Niin kauan kun kilometrikorvaukset ja päivärahta on verotonta niin kyllä ne on yhteiskunnan tukemia. Suomessa kun on käytäntö että tulosta maksetaan veroa, ja nämä ovat sen ulkopuolella. Itsekin jonkin verran reissaavana olen nostanut ulkomaanpäivärahoja, enkä kyllä koskaan ole tappiolle jäänyt niiden kanssa. Tunnen myös ihmisiä joille iso osa palkasta tuli nimenomaan rehellisistä kilometrikorvauksista, tosin niistä on jo useampi vuosi aikaa jolloin korvaukset taisivat olla suhteessa isompia.

Verottomien korvausten tarkoituksena ei ole tuottaa lisätuloa työntekijälle vaan kattaa kohtuulliset kulut työnantajan matkoista.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.02.2012, 02:48
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Niin kauan kun kilometrikorvaukset ja päivärahta on verotonta niin kyllä ne on yhteiskunnan tukemia. Suomessa kun on käytäntö että tulosta maksetaan veroa, ja nämä ovat sen ulkopuolella. Itsekin jonkin verran reissaavana olen nostanut ulkomaanpäivärahoja, enkä kyllä koskaan ole tappiolle jäänyt niiden kanssa. Tunnen myös ihmisiä joille iso osa palkasta tuli nimenomaan rehellisistä kilometrikorvauksista, tosin niistä on jo useampi vuosi aikaa jolloin korvaukset taisivat olla suhteessa isompia.

Verottomien korvausten tarkoituksena ei ole tuottaa lisätuloa työntekijälle vaan kattaa kohtuulliset kulut työnantajan matkoista.
Jep. Näissä kun on semmoine hankaluus että miten ne kulut aina määritellään. Miusta nykyinen systeemi on kohtuu hyvä komprimissi ja kevyt semmonen.

Jos nuo laittaisi vaikka verollisiksi ja siinä kohtaa autoa ruvettaisiin kohtelemaan samaan tapaan kuin yritystä, eli sen summan yli mihin ei ole näyttää kuluja niin se katsottaisiin tuloksi ja siitä sitten maksettaisiin veroja.

Tämä oisi ehkä sitten se kaikista totuuden mukainen systeemi mutta siitä tulee äkkiä hemmetin raskas eli sen valvonta vaatii taas lisää hallintoa joka taas maksaa eli onko tästäkään sitten mitään hyötyä?? No muutama veropyrokraatti lisää ja hemmetinmoinen paperisota.

Eikä tästäkään välttämättä mitään veroja saataisi kun jos siitä vähentää ajopäivien tankkaukset lasinpesulitkut ja vakuutukset niin taas ollaan samassa tilanteessa eli ei siitä veroa kerry.

Jos taas työnantaja joutuu ostamaan auton sitä varten että duunari pääsee keikalle niin jonkun 25000 farmarin pääomakuluthan on jo ekalta 25000 kilsalta pelkästään 1/ kilometri. Ja jos sillä vaikka ajetaan se neljä vuotta ja 100000 km. niin sittenkin vielä pääomakulut on 25 cm/km ja polttoaine,vakuutus,ja huolto ym.kulut päälle.

Eli taaskin selviää halvemmalla jos pystyy vaan maksamaan duunarille tuon homman pois.

Sitten jos nuo km korvaukset poistetaan kokonaan niin mitäs sitten seuraa?? Kulkeeko kaikki bussilla, tai junalla?

Ei. Homma menee "maan alle" eli sitten aletaan pelaamaan firman luottokortilla eli sillä sitten katetaan niitä kuluja, ja sitten ollaankin tilanteessa missä vallitsee viidakon lait. Eikä mikään näy missään tilatoissa eikä mitään pystytä valvomaan.

Parempia ehdotuksia ??? Kuten esimerkisi pellot pakettiin , ja pallit phukettin??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 02.02.2012 02:52
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 01.02.2012, 14:13
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Noissa kilometrikorvauksissa on tarkoitus maksaa nimenomaan ne todelliset kulut työntekijälle. Verottaja sitten taas antaa verovähennyksen pelkistä käyttökuluista, työpaikan ja kodin välisille matkoille, jos antaa. Noissa kilometrikorvauksissa on nimenomaan laskettu niille kilometreille arvonalennukset, vakuutukset, pääomakulut jne. ei niin suoraan joka kilometrillä näkyvät kulut.

Tässäpä hiukan ulkomuistista tänään laskeskelemiani omakohtaisia kuluja. Autolla tulee ajoa n. 40000 km/vuosi.
Polttoaine 0,17 €/km. Tämähän onkin ainoa ajomäärästä riippumaton kulu.
Vakuutukset 1300 €/40000 km = 0,033 €/km
Verot 650/40000 = 0,016 €/km
Huollot 1600/40000 = 0,04 €/km
Renkaat 500/40000 = 0,013 €/km
Arvonalennus vaikkapa 5000 €/vuosi tuolla ajomäärällä = 0,13 €/km
Tuossa ollaan sitten noin 0,40 €/km ja vielä puuttuu kokonaan rahoituskulut, joten en ainakaan minä saa tuolla kyllä yhtään tienattua. Tietty jos oikein vähän kuluttavan ja halvan auton ostaisi, millä ajelisi, niin sittenhän tienaisi.

Sitten se toinen vaihtoehto. Ajatellaanpa, että noita kilometrikorvauksia ei maksettaisi ollenkaan. Omassa työssä on ihan välttämätöntä tuo auton käyttö. Viime vuonna km-korvauksia tuli minulle n. 6500 €. Jos tuo raha pitäisi saada lisää palkkana, niin silloin vuositulot pitäisi olla n. 10000 € korkeammat ja tämähän tarkoittaisi työnantajalle n. 16000 € lisää palkkakustannuksia, eli noin 10000 € lisäkiluja nykytilanteeseen. Jos taas korvaukset loppuisi kokonaan ja lisätuloja ei saisi, niin pitäisi lopettaa työtkin, kun ei olisi rahaa itse kustantaa noita ajoja. Tietty silloin työnantaja voisi tarjota auton noihin työajoihin, mutta ei sekään kauhean edullista ole, että suunnilleen auto / 0,5 toimihenkilöä pitäisi olla minun työpaikallani.
Vakuutukset ei liene riippuvaisia ajomäärästä ?? tai verot, tosin usein auto likaantuu työajossa eritavalla paitti meikällä ku on epäsiisti muutenkii
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 01.02.2012, 14:20
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Vakuutukset ei liene riippuvaisia ajomäärästä ?? tai verot, tosin usein auto likaantuu työajossa eritavalla paitti meikällä ku on epäsiisti muutenkii
Tuossahan oli laskettu kilometrihinnat vuotuisen ajomäärän mukaan, 40 000km.
Jokaisen täytyy laskea kyseiset hinnat oman ajosuoritteensa mukaan.
Jos ajan vuodessa yhden kilometrin, niin koko vuoden vakuutusmaksu kohdistuu siihen yhteen kilometriin.
Silloin ei kyllä riitä kahden euronkaan km. korvaus.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 31.01.2012, 20:58
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
no , ajatelkaa nyt asutte kalliossa, kait se on paikka tms. asumalähiö lähellä työpaikkaa , joka sijaitsee mannerheiminkadulla..

Menee niitä vihreitä joihin voi hypätä ilmaiseksi jos ei jää kiinni ja sitten menee niitä sinisiä,mitä nuoriso vaanii, Ja ei ole parkkipaikkoja .

Pakkastakin on -15c uutisissa hehkutetaan , että kylmää.... voi v*ttu.. mihin sitä omaa autoa tarvitaan , pakkasraja -10 ja kilometrikorvaukset veronalaiseksituloiksi, silloinhan maailma pelastuu...

Täällä meillä päin on näiden kunta(pakko)liitosten myötä ,muutamat "silmäätekevät" muuttaneet ison vedenrantaan lahjatontille , voi lähteä omasta rannasta päijänteelle..

Nyt oli kunnan ( kaupungin) hallitus päättänyt, että koko saakelin pakkoliitos kunta laajakaistoitetaan, siis velkaa..+1.3miljoonaa jne.. joka torppaa vedetään valokuitu

Tämä on tärkeää, sama asia koskee näitä kilometrikorvauksia.

Jos otettais edustajilta taxi-setelit ja lentoliput meidän kylältä lähtee kansanedustaja-lento , ( suihkari ) joka päivä...ja paluu kanssa

Ne jotka tarvii lentokonetta tms.. mm. edustakseen yritystä vaikka euroopan markkinoilla , niin ei sovi vuorot.

Matkustavat omilla/ edellisenä iltana hesaan autolla/juna, jotta voivat lentää eurooppaan.

Niin aiheeseen.. Mannerheiminkatu tukkoon molemmista päistä vaan maanataina ja perjanatina , pääsis ainakin iltalehden tai seiskan kanteen..

Ne päättävät jotka niitä asioita ei tarvitse!!!

Muistakaa äänestää..
Onneks siulla on se pensadatsuni niin lähtee taas aamulla käyntiin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 31.01.2012, 22:25
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Talking

Ei haittaa vaikka Mannerheiminkadun tukittekin


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
no , ajatelkaa nyt asutte kalliossa, kait se on paikka tms. asumalähiö lähellä työpaikkaa , joka sijaitsee mannerheiminkadulla..

Nyt oli kunnan ( kaupungin) hallitus päättänyt, että koko saakelin pakkoliitos kunta laajakaistoitetaan, siis velkaa..+1.3miljoonaa jne.. joka torppaa vedetään valokuitu

Niin aiheeseen.. Mannerheiminkatu tukkoon molemmista päistä vaan maanataina ja perjanatina , pääsis ainakin iltalehden tai seiskan kanteen..

Ne päättävät jotka niitä asioita ei tarvitse!!!

Muistakaa äänestää..
Eipä taida Iltalehti tai Seiska paljon innostua olemattoman kadun tukkimisesta eli eipä pahemmin haittaa meitä täällä Pääkaupunkiseudulla vaikka tukittekin jossakin Mannerheiminkadun, meillä kun ei täällä sellaista katua ole Mannerheimintie ja Kallion kaupunginosa tosin löytyy (eri puolilla kaupunkia) ja sinne pääsee sporalla jos niitä sattuu käyttämään. Espoolaisena vuodesta 1971 viihtyneenä julkkista on tullut käytettyä tänä aikana harvakseltaan (alle 20 kertaa) eli omalla autolla säästyy aikaa eikä tartte aikatauluja ihmetellä

Ja tuosta valokaapelista. Sittenhän surffailu täällä Offipalstallakin sujuu paaaljon nopeammain
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 01.02.2012, 08:16
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Espoolaisena vuodesta 1971 viihtyneenä julkkista on tullut käytettyä tänä aikana harvakseltaan (alle 20 kertaa)...
Kerran nyt tälle linjalle lähit, niin ilkeetkö mainita k.o. julkkiksen nimeä ?
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 01.02.2012, 08:27
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Kerran nyt tälle linjalle lähit, niin ilkeetkö mainita k.o. julkkiksen nimeä ?
KUVIA!!!
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 01.02.2012, 14:00
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
KUVIA!!!
Kansa vaatii!
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 01.02.2012, 18:54
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Talking

Ei ilkee kaikkea


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Kerran nyt tälle linjalle lähit, niin ilkeetkö mainita k.o. julkkiksen nimeä ?
Eihän sitä ny kaikkea voi paljastaa mutta ei satu oleen yhtään kuvaa Espoon busseista
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyllä taas katsastus oli kunniassaan täällä suunnalla... OneAndOnly Chit-Chat 36 17.04.2011 17:25
Kyllä lähtee! KoniJeep Chit-Chat 3 27.04.2010 19:55
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Kyllä taas ahistaa... jeeppi-eki Chit-Chat 5 10.05.2005 18:55
Kyllä koittelee Epeli Tekniikka & Jutustelu 11 12.09.2004 09:02


Sivu luotu: 19:37 (GMT +2).