![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
Mitä sisustukseen tulee niin, en oo Xj:ssä ite ollu kyyvissä mutta kuvien perusteella ainaki kojelauta on siinä paljo vanhahtavampi, siis 80-luvun ja 90-luvun alun malleissa. Zj:ssä kojelauta verrattavissa laadultaan omasta mielestä 90 luvun alun japsi autoihin. Ajettavuus omassa Zj:ssä oli kohtuu hyvä ja mukava, muistaen että kyseessä 18 vuotta vanha maasturi, vähän löllykkä mutta iso osansa siinä varmasti vanhoissa jousissa, iskareissa ja puslissa. Heitän vielä kommenttia rj70:sen ajettavuudesta (ku semmostakin olit harkinnu), kyyti kova pateissa ja montuissa mutta löllykkä mutkissa Laiska moottori piti jo vauhin hyvin kurissa mutta auton alusta rauhotti kuskia vielä entisestään. Silti ostasin heti Rj:iin (tai 75 sarjan ruiserin) jos vaan varaa ois
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lähinnä noilla ajoominaisuuksilla tarkoitin sitä tunnotonta yliherkkää ohjausta, mikä ainakin vanhoista caprise ym vastaavista on tuttu...Vanhan aikainen mittaristo/konsoli ja jokseenkin "letkeä" ajo.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Keskialueen tunnottomuus on kyllä tuolla XJ/MJ/TJ/ZJ "inverted- y" ohjauksella ihan tosiasia, ja ohjauksen huonoutta lisää se typerä ominaisuus että auraus muuttuu joustoliikkeen mukana. Ei se kuitenkaan ole niin paha etteikö sen kanssa voisi elää. Ainakaan omat kolme Jeeppiä ei ole ollut mitään "caprice classic"- tyylisiä yhden sormen ohjauksia missä ei ole mitään tuntoa. Kuten sanottu, ei ne mitään saksalaisia mutkatie- autoja ole, mutta ei ihan paskojakaan. Se mitä on muista maastureista kokemusta niin ajettavuudeltaan ei oikein voi kehua kuin uudempia risukeulaisia - on ne sitten toitsuja, jeeppejä, mitsuja tai mitä vain..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Nuo penkkien pehmeydet nyt niin haitaksi ole, kunhan istutaan suorassa eikä kyljellään.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
No nyt on uusi lelu löytynyt, vanha toyota istuu käteen niinkuin hanska. Rj70 löysi tiensä kotiin, kerrassaan mainio peli
Ei muuta kun isoja pyöriä ja varusteita asentelemaan...
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Sattanan luopio! :-)
Ensin se kyselee ja ostattelee kunnon äijäpeliä, ja sit ostaa jonku jojotan?!?! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Hyvä valinta
(kelpais mullekki, kunnosta riippuen toki)
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja hyvää uutta vuotta uuden maasturin kanssa.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Hyvä valinta!
RJ:tä parempia ei ole muita kuin LJ
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
| Ostettu Bensa maasturi | Jesmender | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.10.2011 11:20 |
| Ostetaan Bensa maasturi | Topi1982 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.01.2011 10:39 |
| O. Halpa bensa maasturi | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.02.2006 08:18 |
| Ostetaan bensa maasturi H: max 3000 e | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2005 07:26 | |