![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Ei kai mitää virtausta pitäis tapahtua, kun ottaa paineen vain toisesta letkusta? Etuvinssi on joku 2-nopeuksinen 12000lbs, tyyppikilpeä tai merkkiä en siitä löytäny. Takanen on Hiab-nosturin pilkin kela, nostokapasiteetti muistaakseni 1000kg, tai 2000kg. Siitä oli ihan tyyppikilpi. Sen voin kattoo päivällä...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laita T-haara painelinjaan ja mittari siihen, niin näet käytön aikana paineen. Jos vinssatessa vinssi pysähtyy (veto edelleen päällä) ja paine jää alle sen, mitä letkun päästä saat mittariin aikaiseksi, niin sitten vinssin moottori vuotaa läpi tai jos siinä on lisäksi vielä oma painevaro (ruuvilla varustettu murikka), niin se voi olla alemmassa paineessa kuin järjestelmän painevaro.
__________________
Jukka |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla virtauksella hain juurikin sitä että aukesko se varo vai ei, jos ei auennut niin säädöt perseellään tai pumppu väljä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hiabin tyyppikilvestä löyty malli w10, ja numerosarja 53427. Vika numero on joko 7, tai sitten 1. Oli saanu osumaa, niin ei ottanu selvää...
Googlettelulla ei tuottanu mitää tulosta, mut jos jollain olis omaa tietoa aiheesta..? T-haaraa en tällähetkellä pysty kotona rakentamaa, ainakaa ennen lauantaita. Mut täytyy paineita tutkia lisää kisojen jälkee...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuon perusteella pitäisi vetää noin 4000kg. Sitä kyllä epäilen vahvasti... Vaikkakin tehona luulisi riittävänki.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaa pari räpsyä Anttolan suunnistuksesta:
Lähtö matkaan. Sää ei suosinu mennessä, eikä tullessa. Onneks kisassa oli poutaa... Kisakurat pestynä... Tommonen puuhalaatikkoki tuli nopee väsättyä kisoihin. Kivaa oli, vaikka oltiiki vimosia. Kilpailijat oli hyviä... Mut ei jääty ku 6 rastia kolmansista, ja 8 toisista. Sikäli ku tää oli eka oma suunnistus... Kokemusta ja ideoita tuli kyllä sitäkin enempi!
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tulihan taas käytyä harrastamassa...
Jotai huonoa kuvamateriaalia: http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=JQr-lyMEFfY Ja pari kuvatusta On se vaa näppärä laite! Kaikki tuli haettua, hitaasti mutta varmasti. Autto muuten ihan (ruma sana) ku leikkas noi kumit! Ennen sai tota pientä kallionousua vasten rynkyttää ja kikkailla, mut nyt vaa meni... Ja vaikka oli jo luntaki maassa... No tuli vähän vahinkoaki, tai ehkä. Vinssistä alko kusee öljyä tosta mikä on märkänä ja... ... ja tosta päätylaipasta. Vissii joku tiiviste laskee läpi, ku öljyä tulee oikeestaa vain, ku on paljon vetoa(esim tukin pää osu maahan). Tääki on voinu olla jo aijemmin, mutta tänää vasta huomattii. Onkos kukaa palstalainen purkanu moista vinssiä? ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Vinssillä vinssaus ja sitten juontoketjulla kiinni
![]() Itse en vinssiin kytkettyjä puita hinaisi perässä, Voi tulla vaurioita vinssiin kun puu nappaa kiinni jonnekin..... Mutta kukin tyylillään ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Laskin sen varaa et toi vinssi kestäis pikkurepäsyt, ku toi matoruuviki on jo niin järeä. Ja hyvähän se olis ku olis nostolaite, johon saa kiinni, ja vielä nostettua. Mut tää nyt on tällästä turaamista... Täytyy kehittää lisää, jos enempi joutuu(pääsee) vetelee. ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tulipahan kaiken muun kiireen keskellä alotettua levytyksen suunnittelu. Ensin purkua:
On se kumma kun jarrut on mitä on... ![]() Noh, toivottavasti noista kurankerääjistä pääsis kohtapuoliin eroo... Sit suunnitellaa, ja ehkä puretaa lisää, tai vaihtoehtoisesti pestää ja kasataa. ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eipä noi levyt kalliita ole Saksastakaan tilata:
http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-...item2311fa590b |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Unimogin rumpujarrut on kyllä tehokkaat, kunhan ei ole savivellillä kyllästetyt. Levyjen kanssa joudut varmasti hommaamaan jarrutehostimen että pysähtyy jotenkin. Vai onks tos mallis jo jarrutehostin?
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta mistä satulat?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty nuffield universal four | hj | O/M/V Muut | 0 | 18.11.2010 19:27 |
Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
Blower motor | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2005 15:10 |
Shift motor? | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2005 21:08 |
CANAL MOTOR | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.06.2004 22:09 |