![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tässä koitetaan nyt hakea lähinnä sitä aikaa miten kauan se kestää, tehon lisäyksen lisäksi. ![]()
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itseasiassa ei multa joka kerta losahtanu kantta vaan yleensä tiippari.. Kun siis paine ylitti 1.4 tjsp....
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
voi kai nuo linkit olla tuossakin...osaa niitä mihinkään erotella..
![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onko kenelläkään tietoa että mistä mahtais saada liekkirenkaat suuttimille?
kone on sd 25 ja vm 87 suihkut tuli vaihdettua niin oli edellisellä kerralla joku jättäny pois ne liekkirenkaat mitkä tulee suihkun ja kannen väliin... ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kertakäyttötavaraa ovat vissiin, ja on ne hyvä olla siellä välissä vaikka siinä on varmistuksena vielä toinenkin prikka joka ilmeisesti myös kannattaa vaihtaa suuttimien irroituksen yhteydessä. Kuparitahnaa laitoin ite vielä väliin. |
#7
|
|||
|
|||
![]() W-liitin laturiin
juuh mua nyt meni vähä yö unet tuon w-liitin vai oliks se w-pannan tekemisen johdosta...
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laturistahan lähtee ennen diodeja kolme käämityksen johtoa. Yhteen noista käämeistä lähtevistä johdoista sinun tulisi tehdä liitin rpm-mittaria varten (mikäli mittarisi toimii tuolla signaalilla). Joissain latureissa tuo liitin on valmiina, toisissa tuo signaali on tuotu mittaristolle valmiiksi (saattaa siis löytyä mittariston takaa jos rpm-mittari lisävaruste). Kaikki mutuilua, täytyy itsekkin perehtyä jossakin vaiheessa Nissanin saloihin tarkemmin. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Missä on -87 mallisessa runkonumero?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Apparin etupyöräkotelosta löytyy runkoaisan päältä ja etuakselin etupuolelta tarkemmin sanoen.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Sattuisiko kuka tietämään kingcapin laatikon välityksiä ? Tai sitten mikä suhde on hitaalla puolella ? Kyseessä siis Sd25 koneen perästä otettu laatikko.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kellään tietoa TD27 koneen venttiili välyksistä?
|
#13
|
||||
|
||||
![]() miten kannattaa snorkkeli laittaa
__________________________________________________ _________________
Jos ei nissanilla ei millään |
#14
|
|||
|
|||
![]() Nissan Pick up 2,4i vm-92 tyhjäkäynti hävis
Mikähän vikana kun ensin kylmänä rallattaa ihan ok mutta hetken kun kone lämpiää häviää tyhjäkäynti. Muuten ottaa kierroksia ja pysyy käynnissä kun painaa kaasua mutt heti kun nostaa jalan pois pedaalilta niin sammuu? Sytyksen osat kaikki uusittu eli kaasari puolen juttuja pitänee olla mutta mistä lähtee vikaa etsimään?? Sähköinen ryyppy poistettu käytöstä edellisen omistajan toimesta eikä ko vikaa ollut kuinvasta nyt pakkasten tultua. Sitten vielä mistä kandee alkaa etsimään toista kaasaria tai jopa uutta sellaista muualta kun romiksilta
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Tyhjäkäyntipiirissä/ryypyssä tuon vian on pakko olla. Tuskin sentään uutta kaasaria vaatii. Jos oireilee vain pakkasilla, voi periaatteessa olla myös jäätämisongelma, eli kosteus tiivistyy jääksi johonkin väärään kohtaan kaasarissa. Se häviää kun moottorin sammuttaa lämpimänä ja odottaa muutaman minuutin. Jos sen jälkeen toimii taas vähän aikaa ok, voi olla jäätäkin.
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
pistähän kuvia tuosta 2.8 projektista mä haluisin ainaki nähä
![]() ![]() mä oon pitkään haaveillu sellasesta överi kingcap projektista jotenki toi kantti look on nii hieno ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Katsastuksesta en tiedä meneekö enää tieliikenteeseen kovin helpolla jäykällä etuakselilla, ja ajettavuus maantiellä kärsii ilmeisestikkin risukeulaan verrattuna. Harrasteautoon olisi itsellä suunnitteilla sovitella jäykkää etuakselia tässä ajan myötä. Yksi projekti jäykällä etuakselilla löytys ainakin (harmi vaan että on jäänyt kesken): http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68623 Semmonen käynyt mielessä, että onko risukeula etupäästä kukaan täällä tehnyt kiinteää? Jossain päin nettiä näin kyseisenlaisia sovituksia, eli vetarit ovat aina samassa kulmassa etumurikan kanssa ja tämä paketti on sitten jousitettu. Joku firma noita teki kaupallisenakin. Tuossa vaikutti olevan se hyvä puoli että murikka ei raahaa niin helposti maata kuin normassa suorassa jäykässä akselissa kun se voidaan sijoittaa ylemmäs jyrkentämällä vetarien kulmia. Viimeksi muokannut tonikki : 28.11.2011 15:40 |
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Linkkaa Lerssinen tuo sinun viritystarina joltain foorumilta tänne. Joskus sen lueskelin ja ihan mukavaa luettavaa oli.
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Miten ootte muuten öljypohjaa suojanneet pohjaa panssaroidessa? Itse ajattelin lattaraudasta hitsata sen ympärille lisää tavaraa. Myöskin pelti "kuppia" mietin, mutta menee ehkä liian monimutkaiseksi.
Tulee just sen verran pohjan puolelta ulos tuo öljypohja että ei saa suoralla levyllä sitä piiloon. |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaapa tietämättömälle mistä tunnistaa onko -89 king capissä kitkalukkoa perässä vai onko ollut vakiona kaikissa.
|
#22
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla että kitkalukkoperissä on takapuolella perän kiinnitysmutterit tai pultit. Varmaksi en osaa sanoa.
Lerssinen tämän heittää tähän vastauksen varmasti kuin kaupan hyllyltä. ![]() Saat sen selville myös tunkkaamalla auton ylös peräpäästä ja laittamalla vaihteen vapaalle. Sitten pyörität toisesta renkaasta ja jos molemmat pyörivät samaan suuntaan niin on ainakin lukkoperä. (ainakin teoriassa uskoisin tuon toimivan noin) |
#23
|
|||
|
|||
![]()
en viitti tän takia uutta topiikkia tehä niin kysy täällä.
Millä te ootte ruukannu pestä auton pohjan ja rungon puhtaaksi, ois kiva enne pakkasia saaha ettei kovin pääse mätäneen kun kesällä saanut kunnon massauksen. Ei meinaa painepesurilla kaikki irrota, jotain liuotinta? Ja mikä ois moottorin pesuun se paras liuotin kun meinaa oola yltä päältä kurassa ![]() t: -88 kingcap= rokkimonsteri |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Täytyipä oikein rekisteröityä, kun joku avasi näin hienon topikin.
![]() Sattuisi olemaan hieman kysyttävääkin, enkä aihetta sivuaviin viesteihin ole ainakaan mielestäni törmännyt. Oma king cabbi alkoi osoittaa pienoisia käyntihäiriön merkkejä, ensin sinistä savua kylmäkäynnistyksen yhteydessä, sitten reippaasti samaa tavaraa korkeammilla kierroksilla ja voimattomuutta. Asiaa kuutioituani omassa päässä ja vaivattua kavereita, lähdettiin liikkeelle suutinten testauksella --> ok. Dieselkorjaamon kaveri kuitenkin oli sata varma, että pumpun ajoitus on mennyt pieleen. Pumppu ei ole ollut irti tai siihen ei muutenkaan ole kajottu. On kuulemma yleistä tuos mallis ja kaveri sanoi laittaneensa näitä useampiakin. Onko kellään ollut vastaavaa murhetta? Ja löytyiskö keltään tai mistä voisi löytää diisselipataan manuaalin? Esim tämmöistä: Nissan TD Diesel Engine Manual TD23 TD25 TD27 TD27T... Kyseessä siis TD25 turbolla. Tai vastaavasti jos joku osaa kertoa suoraviivaiset ohjeet homman hoitamiseen, niin ok. Diisselpajan kaveri vain pelotteli, että tarvii jonkin erikoistyökalun, että saa pumpun rattaineen(tai rattaalta) irti...? Ja pahoittelut, jos tästä löytyy jo topikki jostain. Olen kiitollinen sille ystävälliselle sielulle, joka postaa linkin. |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nopealla googlettamisella löytyi tälläinen sivusto http://nitrodownloads.net/search/nis..._engine_manual en kyllä koittanu että saako ladattua..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |