Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2011, 18:03
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
N : 148 hp asti
Tässä koitetaan nyt hakea lähinnä sitä aikaa miten kauan se kestää, tehon lisäyksen lisäksi. Mut silti itsekkin jo henkisesti yritän valmistua kansivikaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2011, 18:12
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Keräsin hakutoiminnon avulla Kingcab aiheiset topicit yhteen. Ketjun aloittaja voi lisätä ne aloituspostaukseen tästä mikäli haluaa. Ja jos tulee muita topicceja joita tuossa ei mainita niin lisätkää tähän ketjuun. On yksi ketju sitten josta hakea tietoa Kingcabeista.

Itse lista:


http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90156 Öljynjäähdyttimen asennus
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=88804 King cab muutama kysymys
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85872 King cab napalukkoprobleemaa
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84832 Nissan kingcab ohjaus jumii
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84948 nissani 4 veto ongelma
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81006 Nissan KingCab td25/d21 moottori nelivetoon
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80677 KingCab laturivalo ongelma
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78909 Kingcab startti huolia
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=77998 KingCabin kytkin ei irroita lämpimänä
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=69909 Kingcab 93-96 Historian tuntioita?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64824 Nissan Kingcab kysymyksiä...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68294 KingCab ja starttiongelma?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=9903 Maahantuoja:Nissan KC ei ole maastoauto,*Ratkaisu*
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57684 kingcab vai hilux
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=56429 Kingcab (-02) Panssarointi
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54987 Kingcab venttiilin välykset sekä kumma vastus
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51445 Huom NISSAN miehet ! mistä varaosat ?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28052 Datsun king cap 4x4 vm.83 etupään laakerit
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28989 Nissan Kingcab -00 öljynsuodatin vuotaa
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=26758 Nissan KingCab -02 naputtaa tyhjäkäynnillä...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=6495 King cap, mistä alkaen ohjaustehostin?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=46405 Kingcab 4x4 lukkoja ?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68623Kingcab V8 rakenteluprojekti

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=7564 Nissan King Cab vaihdelaatikko (pakkiongelma)
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81511 Nissan King Cab -88 vaihdelaatikko kysymys !
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66283 Nissan D22 Kingcab -99 vaihteistoäänet
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=8163 Nissanin vaihteisto-ongelma

Viimeksi muokannut tonikki : 14.11.2011 17:29
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 19:34
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki Näytä viesti
Tässä koitetaan nyt hakea lähinnä sitä aikaa miten kauan se kestää, tehon lisäyksen lisäksi. Mut silti itsekkin jo henkisesti yritän valmistua kansivikaan.
Itseasiassa ei multa joka kerta losahtanu kantta vaan yleensä tiippari.. Kun siis paine ylitti 1.4 tjsp....
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 20:23
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

voi kai nuo linkit olla tuossakin...osaa niitä mihinkään erotella..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.11.2011, 07:26
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

onko kenelläkään tietoa että mistä mahtais saada liekkirenkaat suuttimille?
kone on sd 25 ja vm 87

suihkut tuli vaihdettua niin oli edellisellä kerralla joku jättäny pois ne liekkirenkaat mitkä tulee suihkun ja kannen väliin...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.11.2011, 15:32
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
onko kenelläkään tietoa että mistä mahtais saada liekkirenkaat suuttimille?
kone on sd 25 ja vm 87

suihkut tuli vaihdettua niin oli edellisellä kerralla joku jättäny pois ne liekkirenkaat mitkä tulee suihkun ja kannen väliin...
Jos tarkoitat niitä alimpia kupariprikkoja niin ite sain ainakin ostettua paikallisesta varaosaliikkeestä. Eli esim. Motonetistä saattaa löytyä.
Kertakäyttötavaraa ovat vissiin, ja on ne hyvä olla siellä välissä vaikka siinä on varmistuksena vielä toinenkin prikka joka ilmeisesti myös kannattaa vaihtaa suuttimien irroituksen yhteydessä.
Kuparitahnaa laitoin ite vielä väliin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.09.2012, 01:04
laiskiainen laiskiainen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.09.12
Sijainti: Routio (lohja)
Viestit: 12
Perusasetus

W-liitin laturiin


juuh mua nyt meni vähä yö unet tuon w-liitin vai oliks se w-pannan tekemisen johdosta... eli sen tajusin et siel on ne kolme johtoa jotka ilmeisesti kolvataan yhteen ja siitä ryöstetään sitten tuolle kierroluku mittarille singnaali piuha...? ja paha nytten mennä sanomaan mitään muuta kun ei ole laturi juuri nytten tässä käsillä että saisi perehdyttyä asiaan paremmin kuin mielessä... kiitos jo etukäteen jos viitsitte valaista minua... siis autona on tällä hetkellä tuollainen hiace -88 2.4 vapari ja sitten tämä nissanin king cappi d21 td25 koneella...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.09.2012, 08:14
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskiainen Näytä viesti
juuh mua nyt meni vähä yö unet tuon w-liitin vai oliks se w-pannan tekemisen johdosta... eli sen tajusin et siel on ne kolme johtoa jotka ilmeisesti kolvataan yhteen ja siitä ryöstetään sitten tuolle kierroluku mittarille singnaali piuha...? ja paha nytten mennä sanomaan mitään muuta kun ei ole laturi juuri nytten tässä käsillä että saisi perehdyttyä asiaan paremmin kuin mielessä... kiitos jo etukäteen jos viitsitte valaista minua... siis autona on tällä hetkellä tuollainen hiace -88 2.4 vapari ja sitten tämä nissanin king cappi d21 td25 koneella...
Älä hyvä mies mene kolvailemaan noita johtoja yhteen.
Laturistahan lähtee ennen diodeja kolme käämityksen johtoa. Yhteen noista käämeistä lähtevistä johdoista sinun tulisi tehdä liitin rpm-mittaria varten (mikäli mittarisi toimii tuolla signaalilla).

Joissain latureissa tuo liitin on valmiina, toisissa tuo signaali on tuotu mittaristolle valmiiksi (saattaa siis löytyä mittariston takaa jos rpm-mittari lisävaruste).

Kaikki mutuilua, täytyy itsekkin perehtyä jossakin vaiheessa Nissanin saloihin tarkemmin.
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.08.2015, 13:33
juuso-t juuso-t ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.10.13
Sijainti: salo
Viestit: 130
Perusasetus

Missä on -87 mallisessa runkonumero?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.08.2015, 15:02
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso-t Näytä viesti
Missä on -87 mallisessa runkonumero?
Apparin etupyöräkotelosta löytyy runkoaisan päältä ja etuakselin etupuolelta tarkemmin sanoen.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.02.2017, 21:03
Teitto Teitto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.06.15
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 110
Perusasetus

Sattuisiko kuka tietämään kingcapin laatikon välityksiä ? Tai sitten mikä suhde on hitaalla puolella ? Kyseessä siis Sd25 koneen perästä otettu laatikko.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.02.2017, 21:51
lautis lautis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.01.15
Sijainti: kouvola
Viestit: 10
Perusasetus

Onkos kellään tietoa TD27 koneen venttiili välyksistä?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 15.04.2017, 12:05
MikkoO:n Avatar
MikkoO MikkoO ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.16
Sijainti: siuntio suomi
Viestit: 167
Perusasetus

miten kannattaa snorkkeli laittaa


__________________________________________________ _________________
Jos ei nissanilla ei millään
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 11.01.2021, 06:53
Timppa70 Timppa70 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.09.20
Sijainti: Porvoo
Viestit: 7
Perusasetus

Nissan Pick up 2,4i vm-92 tyhjäkäynti hävis


Mikähän vikana kun ensin kylmänä rallattaa ihan ok mutta hetken kun kone lämpiää häviää tyhjäkäynti. Muuten ottaa kierroksia ja pysyy käynnissä kun painaa kaasua mutt heti kun nostaa jalan pois pedaalilta niin sammuu? Sytyksen osat kaikki uusittu eli kaasari puolen juttuja pitänee olla mutta mistä lähtee vikaa etsimään?? Sähköinen ryyppy poistettu käytöstä edellisen omistajan toimesta eikä ko vikaa ollut kuinvasta nyt pakkasten tultua. Sitten vielä mistä kandee alkaa etsimään toista kaasaria tai jopa uutta sellaista muualta kun romiksilta
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 11.01.2021, 09:47
jli jli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.19
Sijainti: Keski-Suomi
Viestit: 468
Perusasetus

Tyhjäkäyntipiirissä/ryypyssä tuon vian on pakko olla. Tuskin sentään uutta kaasaria vaatii. Jos oireilee vain pakkasilla, voi periaatteessa olla myös jäätämisongelma, eli kosteus tiivistyy jääksi johonkin väärään kohtaan kaasarissa. Se häviää kun moottorin sammuttaa lämpimänä ja odottaa muutaman minuutin. Jos sen jälkeen toimii taas vähän aikaa ok, voi olla jäätäkin.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 28.11.2011, 15:11
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

pistähän kuvia tuosta 2.8 projektista mä haluisin ainaki nähä ja sit oon aina miettiny että saako näihin laittaa jäykkää etuakselii ja jos joku on laittanu ni sellasestakin ois hyvä nähdä kuva itse asiassa josku palstalla näin ku jollain oli mut en nyt löydä kuvaa ja olikos se laillinen ?
mä oon pitkään haaveillu sellasesta överi kingcap projektista jotenki toi kantti look on nii hieno
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 28.11.2011, 15:38
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
pistähän kuvia tuosta 2.8 projektista mä haluisin ainaki nähä ja sit oon aina miettiny että saako näihin laittaa jäykkää etuakselii ja jos joku on laittanu ni sellasestakin ois hyvä nähdä kuva itse asiassa josku palstalla näin ku jollain oli mut en nyt löydä kuvaa ja olikos se laillinen ?
mä oon pitkään haaveillu sellasesta överi kingcap projektista jotenki toi kantti look on nii hieno
Kai se jäykkä akseli alkaa olla aika pakollinen ratkaisu jos ihan kunnon offia aikoo Kingcabilla harrastaa.. En tiedä sitten noiden risukeulan korotussarjojen toimivuudesta mitä netissä myydään.
Katsastuksesta en tiedä meneekö enää tieliikenteeseen kovin helpolla jäykällä etuakselilla, ja ajettavuus maantiellä kärsii ilmeisestikkin risukeulaan verrattuna. Harrasteautoon olisi itsellä suunnitteilla sovitella jäykkää etuakselia tässä ajan myötä.

Yksi projekti jäykällä etuakselilla löytys ainakin (harmi vaan että on jäänyt kesken):
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68623

Semmonen käynyt mielessä, että onko risukeula etupäästä kukaan täällä tehnyt kiinteää? Jossain päin nettiä näin kyseisenlaisia sovituksia, eli vetarit ovat aina samassa kulmassa etumurikan kanssa ja tämä paketti on sitten jousitettu. Joku firma noita teki kaupallisenakin. Tuossa vaikutti olevan se hyvä puoli että murikka ei raahaa niin helposti maata kuin normassa suorassa jäykässä akselissa kun se voidaan sijoittaa ylemmäs jyrkentämällä vetarien kulmia.

Viimeksi muokannut tonikki : 28.11.2011 15:40
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 28.11.2011, 17:28
JonzQ JonzQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.11
Sijainti: Kiuruvesi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
pistähän kuvia tuosta 2.8 projektista mä haluisin ainaki nähä ja sit oon aina miettiny että saako näihin laittaa jäykkää etuakselii ja jos joku on laittanu ni sellasestakin ois hyvä nähdä kuva itse asiassa josku palstalla näin ku jollain oli mut en nyt löydä kuvaa ja olikos se laillinen ?
mä oon pitkään haaveillu sellasesta överi kingcap projektista jotenki toi kantti look on nii hieno
Joo pitää laitella kuvia kuhan saa vähä valmiimmaks ku sen verran pahasti vielä kesken.. Jos jollakulla olisi kuvia 2.8 koneen sovittamisesta keulaan niin ois ihan mielenkiintosta nähdä mitenkä ne moottorinkorvakot on oikein rakenneltu..
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.11.2011, 15:33
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Itseasiassa ei multa joka kerta losahtanu kantta vaan yleensä tiippari.. Kun siis paine ylitti 1.4 tjsp....
Linkkaa Lerssinen tuo sinun viritystarina joltain foorumilta tänne. Joskus sen lueskelin ja ihan mukavaa luettavaa oli.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.11.2011, 16:42
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Miten ootte muuten öljypohjaa suojanneet pohjaa panssaroidessa? Itse ajattelin lattaraudasta hitsata sen ympärille lisää tavaraa. Myöskin pelti "kuppia" mietin, mutta menee ehkä liian monimutkaiseksi.
Tulee just sen verran pohjan puolelta ulos tuo öljypohja että ei saa suoralla levyllä sitä piiloon.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.11.2011, 17:11
rik10 rik10 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.11.11
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 19
Perusasetus

Kertokaapa tietämättömälle mistä tunnistaa onko -89 king capissä kitkalukkoa perässä vai onko ollut vakiona kaikissa.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.11.2011, 18:13
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Tais olla että kitkalukkoperissä on takapuolella perän kiinnitysmutterit tai pultit. Varmaksi en osaa sanoa.
Lerssinen tämän heittää tähän vastauksen varmasti kuin kaupan hyllyltä.

Saat sen selville myös tunkkaamalla auton ylös peräpäästä ja laittamalla vaihteen vapaalle. Sitten pyörität toisesta renkaasta ja jos molemmat pyörivät samaan suuntaan niin on ainakin lukkoperä. (ainakin teoriassa uskoisin tuon toimivan noin)
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 08.11.2011, 10:19
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

en viitti tän takia uutta topiikkia tehä niin kysy täällä.

Millä te ootte ruukannu pestä auton pohjan ja rungon puhtaaksi, ois kiva enne pakkasia saaha ettei kovin pääse mätäneen kun kesällä saanut kunnon massauksen. Ei meinaa painepesurilla kaikki irrota, jotain liuotinta?
Ja mikä ois moottorin pesuun se paras liuotin kun meinaa oola yltä päältä kurassa
t: -88 kingcap= rokkimonsteri
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 08.11.2011, 19:13
Ljas Ljas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.11.11
Sijainti: Tre
Viestit: 13
Perusasetus

Täytyipä oikein rekisteröityä, kun joku avasi näin hienon topikin.

Sattuisi olemaan hieman kysyttävääkin, enkä aihetta sivuaviin viesteihin ole ainakaan mielestäni törmännyt. Oma king cabbi alkoi osoittaa pienoisia käyntihäiriön merkkejä, ensin sinistä savua kylmäkäynnistyksen yhteydessä, sitten reippaasti samaa tavaraa korkeammilla kierroksilla ja voimattomuutta. Asiaa kuutioituani omassa päässä ja vaivattua kavereita, lähdettiin liikkeelle suutinten testauksella --> ok. Dieselkorjaamon kaveri kuitenkin oli sata varma, että pumpun ajoitus on mennyt pieleen. Pumppu ei ole ollut irti tai siihen ei muutenkaan ole kajottu. On kuulemma yleistä tuos mallis ja kaveri sanoi laittaneensa näitä useampiakin. Onko kellään ollut vastaavaa murhetta? Ja löytyiskö keltään tai mistä voisi löytää diisselipataan manuaalin? Esim tämmöistä: Nissan TD Diesel Engine Manual TD23 TD25 TD27 TD27T... Kyseessä siis TD25 turbolla.

Tai vastaavasti jos joku osaa kertoa suoraviivaiset ohjeet homman hoitamiseen, niin ok. Diisselpajan kaveri vain pelotteli, että tarvii jonkin erikoistyökalun, että saa pumpun rattaineen(tai rattaalta) irti...?

Ja pahoittelut, jos tästä löytyy jo topikki jostain. Olen kiitollinen sille ystävälliselle sielulle, joka postaa linkin.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.11.2011, 21:17
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ljas Näytä viesti
Täytyipä oikein rekisteröityä, kun joku avasi näin hienon topikin.

Sattuisi olemaan hieman kysyttävääkin, enkä aihetta sivuaviin viesteihin ole ainakaan mielestäni törmännyt. Oma king cabbi alkoi osoittaa pienoisia käyntihäiriön merkkejä, ensin sinistä savua kylmäkäynnistyksen yhteydessä, sitten reippaasti samaa tavaraa korkeammilla kierroksilla ja voimattomuutta. Asiaa kuutioituani omassa päässä ja vaivattua kavereita, lähdettiin liikkeelle suutinten testauksella --> ok. Dieselkorjaamon kaveri kuitenkin oli sata varma, että pumpun ajoitus on mennyt pieleen. Pumppu ei ole ollut irti tai siihen ei muutenkaan ole kajottu. On kuulemma yleistä tuos mallis ja kaveri sanoi laittaneensa näitä useampiakin. Onko kellään ollut vastaavaa murhetta? Ja löytyiskö keltään tai mistä voisi löytää diisselipataan manuaalin? Esim tämmöistä: Nissan TD Diesel Engine Manual TD23 TD25 TD27 TD27T... Kyseessä siis TD25 turbolla.

Tai vastaavasti jos joku osaa kertoa suoraviivaiset ohjeet homman hoitamiseen, niin ok. Diisselpajan kaveri vain pelotteli, että tarvii jonkin erikoistyökalun, että saa pumpun rattaineen(tai rattaalta) irti...?

Ja pahoittelut, jos tästä löytyy jo topikki jostain. Olen kiitollinen sille ystävälliselle sielulle, joka postaa linkin.

nopealla googlettamisella löytyi tälläinen sivusto
http://nitrodownloads.net/search/nis..._engine_manual

en kyllä koittanu että saako ladattua..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 23:46 (GMT +2).