![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eli ilmeisesti termari sökökö. Ja näiden viskoropeleissa lienee samattista vikaa kuin volvon vinokoneen flektissä. Vanhemmiten oikee puhallinkone vaikkei turboa ole edes samassa tallissa. Kuinka helppo näihin on vaihtaa paskaisen ja jumineen viskoflektin tilalle sähköpuhallinta? Ilmastoinnillahan sellainen jo onkin. 2,3 litrasen vollen keulalle mahtuu vaikka lattiatuuletin, mutta jeepukan syylärin ja koneen väli näyttää aika ahtaalle.
__________________
* * * * Volvo 945ft classic Jeep Cherokee ltd -90 Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 ![]() Viimeksi muokannut tiivonen : 17.10.2011 11:01 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75728 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oletteks kytkeny flektit sarjaan vai miten?? Kaikki käyntiin kerralla vai vuoronperään??Olis kans tarkoitus hankkiutuu eroon viskosta..
__________________
J E E P just empty every pocket |
#4
|
||||
|
||||
![]()
toi kuskinpuoleinen toimii sillä samalla vanhan sähköflektin ohjauksella, käy kun ilmastointi on päällä tai termarikopassa oleva anturi pyytää päälle
Lainaus:
toki ongelmiakin toi sähköflektimuutos on tuottanut tullessaan, ilmastointia on pidettävä päällä jatkuvasti kun etulattia ja kardaanitunneli helottaa kylä ja offiajossa niin ettei paljaalla iholla parane koskea flektien painaessa kuuman ilman auton alle, nostin kesällä konepellin takareunaa 25mm mutta siitä ei ollut haluttua vaikutusta kun rakoa pellin takareunaan tuli silti aika vähän. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vm.-89 XJ Jeeppiä on tullu rakenneltua hiukan paremmin maastoon soveltuvaksi...
Autossa on nyt korotusta 2" joka on toteutettu jousilla. Nyt on tulossa viä 2" lisää, eli eteen ne palikat jousien päälle ja taakse yhet lisälehdet. Nyt kuuluukin kysymys et mistä pisemmät jarruletkut? Vai piisaako esim. jarruputkien uudelleen asemointi? Takaa varmaan terttee iskareiden alapään kiinnitykset nostaa ylemmäs... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jeepukan leppoisan letkeän kopan sisällä tuntuukin asuvan ite ukko perskeles. Mehtuureissulle oli kiirus ja eikös tää osottanu mieltään tyhjentämällä akkunsa.. Teboililta kaapelien hakuun ja jumpperista apuvirtaa. Perussettiä.
Mutta sitten huomasin erittäin eitoivottavaa käytöstä kun pääsin lähemmäs mehtuumaita. Kova hiekkatie, vauhtia 60-80km/h, kun vasen takapyörä osuu isohkoon monttuun niin koko auton perse pomppaa todella äkkipikaisesti oikealle. Irtosoralla todennäköisesti tulee isommaltikin ohjelmaa koppiin. Onneksi sattu olemaan molemmat lapaset ruorissa kiinni. Kysymys kuuluukin siten että johtuuko tuo erittäin kuoleentuneista takajousista, kuolleista iskareista, jostain muusta vai täytyykö sen kanssa vain oppia olemaan? ![]() ![]()
__________________
* * * * Volvo 945ft classic Jeep Cherokee ltd -90 Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä hommasin pidemmät jarruletkut 4x4 parts:ista muistaakseni hinta oli 50e kipale.Takaa kannattaa joka tapauksessa muuttaa noi iskareitten alapäät.On melkoiset kantoharavat ![]()
__________________
J E E P just empty every pocket |
#8
|
||||
|
||||
![]() Voimansiirron värinät
Osaisko joku värinöiden ja tärinöiden kanssa taistellut kertoa havaintoja siitä minkälainen värinähavainto (esim kevyt värinä ratissa veto päällä) on osoittautunut seuraukseksi jostakin (esim väljä ristikko kardaanissa tms)? (Nuo suluissa olevat on siis keksittyjä kuvitteellisia esimerkkejä, ei havaintoja tosielämästä.)
Tuli nimittäin ite heitettyä kokeeks taakse korotuspalat ja suunnilleen samoihin aikoihin ilmaantu kevyt värinä mikä tuntuu ratissa. Eli kiinnostas onko tää nyt todennäkösesti seurausta perän pienestä korotuksesta ja lähtöisin takakardaanin slip yokesta tai ristikoista vai jotain ihan muuta. Jos on tod näk kardaanista niin otan palat pois ja odottelen että vaurastun niin paljon että voin laittaa raha SYE-kittiin, jos ei niin heitän palat eteenkin ja jatkan hämästelyä. Ristikoissa ei ole välystä mikä tuntuisi käsin tunnustelemalla. Eli henkilökohtasesti nyt kiinnostaa eniten että missä tuntuu/kuuluu takakardaanin/slip yoken värinät, mutta monelle saattais olla iloo kun tänne kertyis listaa muistakin havainnoista. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |