Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2011, 05:40
Eissä Eissä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

voisikos joku selventää miten toi nyt tulee kiinni koneeseen toi mätänetin versio? onko tuossa sama kierre suodattimelle (eli käykö vakio suodatin) kun normaalisti ja käykö tuo vaan suoraan siihen kierteeseen mihin suodatin tulee?

Mites riittääkö aineen vahvuus jos poraa tuohon 1/2" kierteet?

Race.fi näytti oleven edullisesti öljynlauhduttiumia

Asiasta riippukeinuun! kun tuossa yritin fiksusti ajatella niin mitenkäs tuossa, kiertääkö öljy kunnolla lauharissa kun ryöstölaipassa menee ja lähtee samasta "tilasta" toi öljy, ettei niinkun virallisesti kierrä öljy. niinkuin perinteisessä ryötölaipassa esim volvoissa että öljy menee lauharille suodattimen jälkeen ja palaa sitten koneeseen.
Tuossahan öljy lähtee ja tulee lauharilta samaan tilaan??

Valaiskaa valaiskaa?


Viimeksi muokannut Eissä : 15.08.2011 06:59
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.08.2011, 07:05
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Se tulee suodattimen ja jalan väliin, aluksi hopeenvärinen molo kiinni, sitten laippa ja sitten messinginvärisellä kiritään paketti.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.08.2011, 07:17
Eissä Eissä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Se tulee suodattimen ja jalan väliin, aluksi hopeenvärinen molo kiinni, sitten laippa ja sitten messinginvärisellä kiritään paketti.
Tuohan selkee joo mutta onkos tuossa nyt metallin värisessä nyt oikea kierre mikä käy sinne öljynsuodattimen jalkaan ja onko tuossa sitten samakierre mihin käy vakio suodatin?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2011, 16:05
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Aika paha sanoa noista kierteistä, ei muutako motonettiin ihmetteleen/soitteleen.

Esmes tuolla: http://www.bjorkmotorsport.com/index.php?dir=309 on monenlaista ryöstintä eikä ole pahan hintaisia.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2011, 18:30
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Itse vaan ihmettelen että miksi 2L tarvitsisi toisen öljynjäähdyttimen?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2011, 05:48
Eissä Eissä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

laitoin tuonne bjorkkiin kyselyn!

2L moottorissahan suodattimia on kahta kokoa, itsellä on tuo isompi eli vpaa reika 22.5mm joten noin äkkiseltään kierre vois olla M24x1.5

Mutta katsotaan mitä bjork vastaa.

Missäs siellä se ensimmäinen lauhdutin on?

Viimeksi muokannut Eissä : 16.08.2011 05:55
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.08.2011, 05:59
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

se suodattimen jalan yhteydessä oleva alumiini muju. 30cmx10cm. sielllä sisällä muistaakseni 3 vai 2kennoinen
jäähdytin
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:03 (GMT +2).