![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pitkä maastobussi, esim HJ tarttee vähä korotusta, ettei maha ja puskurit kynnä joka ojassa tai nypyssä. Totta on, ettei autosta kannata tehdä korkeaa kaatumaherkkyyden vuoksi, mutta pikku korotuksesta saa noitakin etuja kuin sen, ettei tartte niin paljon leikata lokareita.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitä nyt seurannut autonrakennusjuttuja tuolta "ison veden takaa", Niin tyylisuunta on että isot renkaat alle mahdollisimman pienellä korotuksella.
Mopar jopa teki yhden oman versionsa 40" renkailla ja vakiokorotuksella, Eli: Lower Forty http://www.rockcrawler.com/features/...ep_lower40.asp ![]() Viimeksi muokannut Jeeper : 04.06.2011 18:17 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hieno auto, mutta oiskohan pitänyt laittaa hieman kestävemmät akselit noille renkaille.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
No, kyllähän tietty 39,5" bokkerit menee ainakin vakiopatrolliin korottamatta
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Samannäkönen ongelma ku miullakin, eli auto on leveempi ku kärry...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mua kiinnostaa nyt enempi, mistä löytää tollasen väyrysen millä saa vetää tota patrollia ja kärryä?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
rajusti OT, mutta: meitin Paavolla saa nyhtää 2100 kg jarrullista, eli aika kevyt Pate ... ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit; eipä siinäkään painot riitä...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 04.06.2011 22:56 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuolla on taulukko, päivitys näky olevan 30.6.2003 viimex. E mersu 1900 kg.
__________________
╚╣X╚╣
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitens se voi olla laillista jos Gr pate painaa noilla pyörillä vähintään 2 tonnia ja kärri varmaan 350-400kg, niin kytkentämassat paukkuu varmasti yli vaikka väyryselle annettaisiin se 2100kg... ![]()
__________________
KYM |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITEN KOROTTAA ´94 TERRANO V6?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.11.2010 13:25 |
Tässä hyvä syy miksi korottaa autoa :) | NymiS | Chit-Chat | 0 | 07.09.2008 10:26 |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Saako korottaa näin? | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 16:46 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |