![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nuo muut mainitut vikakohteet ovat huollon yhteydessä eliminoitavissa mutta miten tuo jään joutuminen turbon siipiin, voiko sitä mitenkään ennalta ehkäistä rakenteellisin muutoksin tai käyttäjän toimin, esim. käyttämällä aina moottorinlämmitintä. Missä vaiheessa jää joutuu siipiin, koneen ollessa vielä kylmä vaiko pidemmän ajon jälkeen? Ilmeisesti tuo verkon asennus voi kannattaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
OK, en mä melkein ikinä harrasta pitkää tyhjäkäyttöä varsinkaan kylmällä koneella. Eihän tuo sitäpaitsi edes lämpiä tyhjäkäynnillä kun ei tahdo lämmitä ajamallakaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hengetön Patrol GR 2.8 turbo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2007 15:53 |