![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No siis juu, ei kitkalukko mutta limited slip.. mikä nyt sit onkaan suomeksi, luistonrajoitin? ![]() Noitahan on ollu hummereissa vakiona, jos on ristiriipunnassa niin tarttee jarrulla huijata ittensä irti. Sillä pitäisi useimmiten päästä ko. paikasta pois vaikka ois kaksi rengasta kokonaan ilmassa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lukkoja aksuloille?
Joo, mitäänhän ei ole vielä lyöty LUKKOON, kaupat on kyllä sovittu jo ilmalukosta ja kun hinta on edullinen niin taidan tuon kortin katsoa ja kadutaan sitten myöhemmin jos tarvii.
Kuulostaahan nuo teidän perustelut kytkettävän lukon eteen laittamiselle ihan järkeen käyviltä ja pääsis vähemmällä työllä kun ei tarvis kuin etuperä aukoa. Vaan mitenkäs ne tehtaalla on laittaneet sen kitkalukon takaperään eikä teitin perustelujen mukaan eteen? Tehtaalla ovat kyllä joutuneet ajattelemaan varmaan myös maantiellä etenemistä ja näin päätyneet takaperään kitkalukon kanssa, vai mitä ootta mieltä asiasta? Tässä on vielä aikaa hetki pähkäillä vaihtoehtoja kunnes saan lukon maksettua ja hajettua tuossa kuun vaihteessa niin sittehän se on jonnekkin perään latettava. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kytkettävä siksi eteen, että sen saa kokonaan avoimeksi kun ajaa maantiellä. Jos on kitka tai automaattilukko edessä, niin helposti puskee liukkaalla ja toisaalta on aika kankea käännettävä. Takanahan se lukko ei haittaa oikeastaan mitään edes maantiellä tai ahtaalla parkkiksella pyörittäessä, vaikka vähän kihnuttaisikin vastaan kääntäessä niin ei se juuri vaikuta kääntösäteeseen tai kääntyvyyteen. Tätähän ne tehtaat ajaa takaa sillä takaperän kitkalla ja avoimella etupäällä.. edit: kuten jo todettua, metsässä etulukko (pitävä sellainen!) on tarpeellisempi, koska keula on se joka yleensä on esteessä ensin kiinni -> keula vetää itsensä nätisti esteen päälle sen sijaan että perän tarttisi väkisin runnoa keulaa esteen päälle/ yli. Viimeksi muokannut Timo_L : 15.02.2011 01:12 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen samoilla linjoilla edellisten kanssa: Laita se kytkettävä eteen ja jätä kitka taakse. Sitten kun budjetti antaa myöten niin vaihda takalukko parempaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj:n lukot akseleihin? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.01.2010 06:10 |
O: patukan lukot akseleihin | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2006 21:16 |
O: patukkaan lukot akseleihin | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.10.2006 14:02 |
V: Tuulilasivene vaihdetaan Jeep Wagoneeriin | O/M/V Muut | 2 | 25.09.2005 08:08 | |
M: JEEP Dana 44 akselit | O/M/V Muut | 3 | 27.06.2005 21:40 |