Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.11.2010, 00:48
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_ Näytä viesti
Onko vaparissa öljy ruiskut männille? Turbossa ainakin on.
On,tais olla -82 L moottori mihin tuli ruiskut.Samaan saumaan muuttui jakoremmin hammas kanttisesta pyöreäksi.

Niin,ja kannessa on erona pari pultinreikää pakopuolen laipassa.Valumuotit on samat kummallekin kansimallille mutta reiät pitää porata ja kierteyttää jos laittaa orkkis turbon pakosarjan vapariin ja päinvastoin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2010, 15:54
Eissä Eissä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

mulla tossa ct20 celican turbon siiville muutettuna. syötöt tapissa, kovasti on alavääntöö ja 3200kg painosta kärryä mukava vetää sitä 120km h, voimasavua tulee niin pirusti!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2011, 12:22
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

onkos noissa 2l-t moottoreissa eroja kun niitähän on cressidassa, lj:ssä, hiacessa yms
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2011, 18:04
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Öljypohja ainakin.Niin ja imusarjoja on erinäköisiä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2011, 18:27
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
onkos noissa 2l-t moottoreissa eroja kun niitähän on cressidassa, lj:ssä, hiacessa yms
Cressidassa on ainakin kaasuläppä, mitä ei ainakaan LJ:ssä ole.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2011, 01:11
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Ennakon säädöstä


Onko mitään kepulikonsteja säätää ennakkoa suht kohilleen ilman kelloa? Ittellä jälki ahdettu 2l Swischzerin s1:llä ja keulassa iso cooleri. Pumppu oli ajotettu summassa puoleen väliin siitä mitä sitä nyt pystyy säätään. Ahdot nousi herkästi sinne 1,5 kiloon. Väänsin ennakkoa sitten sen verran (noin reilusti) että käyntiääni muuttu hieman terävemmäks ja vaikutti seuraavaa, ahdot nousee hieman hitaammin, mutta kulutus laski, käynnistyvyys ja vääntö parani. Kokeilut ovat ainakin osoittaneet itelle jo kauan sitten että pelkän ahtoviisarin tuijottaminen on verrattavissa autojen vertailuun pelkän värin perusteella Nyt palaa nafta käsittääkseni suurimmaks osaks männänpäällä eikä puoliks turbiini pesässä. Syöttöjäkin ruuvattu sen verran että pitäs pumpulle näyttää laikkaa että tyhjäkäynti vähän laskis.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2011, 06:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kyllähän se kellon vaati jos hyvän haluaa, itsellä sama 2l turbotettuna, ja piti pumppua hampaalla hyppyyttä ennenkuin sai tarpeeksi ennakkoa. ahdonalaisen syötön kansi otti imusarjaan kiinni niin ei siksi saanut ennakkoa tarpeeksi.
melko karkeilla ahdoilla kyllä ajelet, mutta ei taida pumppukaan olla vakio jos noinkin iso ahdin hyvin heräilee, vaiko siellä kolmessatonnissako vasta rupee vetää??
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.02.2011, 09:50
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
kyllähän se kellon vaati jos hyvän haluaa, itsellä sama 2l turbotettuna, ja piti pumppua hampaalla hyppyyttä ennenkuin sai tarpeeksi ennakkoa. ahdonalaisen syötön kansi otti imusarjaan kiinni niin ei siksi saanut ennakkoa tarpeeksi.
melko karkeilla ahdoilla kyllä ajelet, mutta ei taida pumppukaan olla vakio jos noinkin iso ahdin hyvin heräilee, vaiko siellä kolmessatonnissako vasta rupee vetää??
Ei. kyllä pumppu on aivan vakio... aika loppuun ruuvattu kun se ei edes pienilläkään ahdoilla enää mustaa työnnä patsi oikein matalilla kierroksilla. Kiekkomittaria ei oo mutta yllättävän hyvin se heräilee. Tyhjänä 80 ajellessa 5 vaihteella pysyy noin 0.3 baria siiitä kun junttasee lämän tiskiin niin suht äkkiä yhtä baaria huutaa. Pumpusta loppuu tosiaan soppa, ei työnnä savua. Eihan tuo s1 muuten ole edes kovin iso. s2 vois olla sellanen peli että vähän aikaa kestää herätellä.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota H, 2H ja F moottorien pulttijako? Jeeper Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2010 01:48
Toijjotan moottorien painot? (Valmet) A-P Tekniikka & Jutustelu 39 01.12.2009 23:14
Moottorien vertailupainot mki Tekniikka & Jutustelu 5 31.10.2008 18:51
Toyotan moottorien malleista ja missä autoissa on. tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 16.10.2006 23:15
moottorien kumityynyt.... lepoantti Tekniikka & Jutustelu 11 09.08.2006 10:26


Sivu luotu: 07:13 (GMT +2).