![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
turbiiinipuolen irrotuksestaVesijäähdytteisistä ahtimista saa turbiinipesän irti nätisti kun laittaa kylmän veden virtaamaan ahtimen läpi ja samalla lämmittää kosaanilla turbiinipesäää.. gt17 garretissa lupsahti turbiinipesä melkeen itestää irti ja muuten ei milllään ilman vettä....
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Hyvä vinkki vaikeita tapauksia varten!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaan vähän topiccia kun ei viitti toista turbo keskustelua tän takia alottaa.
Mulla on patrollin koneessa just saman näkönen s2 ja siinä se ei herää oikeen hääviin. Kyllähän se paranti semmoista ohitus kiihtyvyyttä mutta kun ei ole tullut katsastettua autoa enkä ajele sillä enää tiellä. Olisiko mitään järkeä laittaa tommosta vw 1.8t golffissa ollutta kkk ahdinta ja käyttää pientä painetta. Tuossa ois hukkaportti ja heräis varmaan hyvin mutta sulaako mylly tuolla? Ahdin on samaa kokoluokkaa kun tuo ekan sivun gt17 garrett ja bensa vehkeistä näillä on otettu +/- 200hp. Mulle riittäis tuosta 3.3 dieselistä vaikka 120hp ja laaja vääntö. Viimeksi muokannut Jeep-Rice : 28.10.2010 07:07 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se oma 3 garretti joka on tuollaisesta patrollista, antaa max 1 barin,tai antaa enemmänkin mutta alkaa isommilla kierroksilla selväsi ahdistaa.0.8-1 on aika sopiva siinä. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onkohan IHI turbo rhb5 liian pieni fööni 3B koneen kylkeen? Olisi tarjolla tuommoinen, äkkiä mitattuna imu 32mm, pako 38mm... Kuulemien mukaan 335 bemmin kyljessä ollut, mutta mitenlie toimisi Bertassa?
__________________
Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
On ollu tämä vähän jäissä mutta jotain on kuitenkin tapahtunut.. Pakosarja on tullut turattua ja hankittua tarvittavat letkut, turbon paluulle on myös paikka öljypohjassa. Pistin pari fotoa tuosta sarjasta niin saatte haukkua sitä, se kun on niin komee!!
Ai niin ja dumppi on kans hankittu + ahtopainemittari tarvikkeineen mittarissa asteikko -0.5/+1.5 kiloon, elikkäs just passeli!Pitää kattoo jos sunnuntaina pääsis kokeilemaan pyöriikö se ropeli vai ei, pitää kyllä vedellä pikkasen paljaaltaan tuolla pelkällä sarjalla jos sinne on jäänyt piiloon vaikka roiskeita tai jotain.. Hitsaushommat tein opastuksen mukaan + koko hitsauksen ajan oli toho korventamassa sarjaa toiselta puolen jotta olis ollut ainakin tarpeeks lämmin.. Sen jälkeen pääs sarja sitten suoraan leivinuunin sisään hohtamaan punasena pariks tunniksi, jäähdytys uunissa tuhkan seassa seuraavaan iltaan.. Saa nähdä kestääkö? Ja vielä kyssäri niistä tojon kaasuläpän alipaineletkuista, kumpaan niistä nyt sitä 3mm reikää on porailtu? Ylempään mikäli olen käsittänyt oikein.. ![]() Tuolla noita kuvajaisia kilkkeistä http://turokki.kuvat.fi/kuvat/Bj%20turbotus/ Pitää laittaa videon pätkä kunhan turbo viheltää! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
| Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.04.2010 17:39 |
| Kertokaas LäJä-gurut | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.01.2005 18:53 |
| LA gurut huom ! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2004 07:11 |
| O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |