Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi
Joo.. Alkaa olee ajankohtaista tuon laitto ja liikenteeseen saanti..
Ensiks, mistä tuon hanan sai ostettu vai pitikö tilata jostai kauempaa?
mikä tuon suodatinjalkamodin idea on varsinaisesti?
Ja sit noista jousista.. Ideoita nyt itellä ollu, et pistäis ilmatyynyt, ilmaiskarit tai vaan uudet lehdet. Tai vaan elvyttää vanhoi lehtiä. (pystyykö tekee edes?)
Onko jollai ideoita tuoho, et mitä tekis tuon kans? Koska ongelmahan on se et se on siis ihan tautisen jäykkä. Olis kiva saada se pehmeemmäks ja hiuka sen pitäis olla korkeempi. Ts enempi joustovaraa. Ja tiedän et tuo jonkun verran maksaa, mut ei viitteis tonneja laittaa kii että pehmenee... Eli mahd edullinen paketti tietenkin. 
|
no minä tilasin hanan jarimäeltä kun muualla on ollut niin pirun hankalaa etteivät ole suostuneet suunnilleen edes tilaamaan tollasii... mäellä saattaa jopa olla hyllyssä tai suunnilleen viikossa tulee ameriikoista.
kaiketi ton jousihässäkän poistamisella nafta virtaa paremmin en tiedä onko suurta eroa tai vaikutusta mihinkään mutta ihanku ois kiihtyny vähän paremmin sitä tietenki vaa kuvittelee.....

ei siitä haittaakaan ollut eikä tuolla ole mitään virkaa ei vaan anna polttoainetta jos olet unohtanut pistää suodattimen paikoilleen.
taas omas foorttis ongelmii ku takapalat loppu ja nytku palat tuli ni oikeen puolen takapalat oli jo kadonneet

oma vika mutta pakko vaan jotenki ajaa töihin.. nyt sitte uudet männät ja levy samalla on se niin halpaa

sain sen viel silleen kasaan että pystyy ajamaan vahingoittamatta enempää saa nähä millon osat tulee kaikki jenkeistä tietenki
mä oon miettiny jos ostais eteen jotkut korotussarjan jouset ku takapää on melkein 20 sennttii ylempänä eika kovin kalliita mitä nuita jenkki hintoja olen katellu
ainii ! ja renkaat on tilattu vähän karkeempaa :P