Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.04.2010, 21:48
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Ajetaan koppaan ensin muutama lommo että raaskii alkaa leikkelemään Alipainesäiliö on nostettu konehuoneeseen apukuskin puolelle meilkein tulipeltiin kiinni, sieltä löytyi sopiva kolo. Tööttien nostoa on jo muutenkin tullut suunniteltua ylös konehuoneeseen ettei olis noin alhaalla kuran ja tiesuolan peitossa koko ajan. Perän panssarit on veistelty 8mm lootusta. Noin 75 senttiä 80x8mm lattaa noihin meni eli käytännössä noitten tekeminen on aikalailla ilmaista, suosittelen persaukisille
Sääli on sairautta, ei muuta kuin koppa vaan kerralla maastokelpoisempaan kuosiin. Torvia ei tarvi olla kuin yksi, niin sille löytyy varmasti tilaa konehuoneestakin. Miulla ei ole tota alipainepönttöä ollenkan paikallaan ja missään toiminnossa en ole huomannut ongelmia. Perien panssarit on muuten ihan asialliset, mutta ainakin omassa ajokissa on alareuna peräkopan päällä olevasta levystä kulunut hyvin voimakkaasti. Ylimääräinen materiaali kopan ohuen pellin lisäksi ei olisi yhtään pahitteeksi. Miten niin ei ole tarkoitus suurentaa rengaskokoa, odotas vaan kun homma karkaa lapasesta

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.04.2010, 22:50
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Miulla ei ole tota alipainepönttöä ollenkan paikallaan ja missään toiminnossa en ole huomannut ongelmia. Perien panssarit on muuten ihan asialliset, mutta ainakin omassa ajokissa on alareuna peräkopan päällä olevasta levystä kulunut hyvin voimakkaasti. Ylimääräinen materiaali kopan ohuen pellin lisäksi ei olisi yhtään pahitteeksi. Miten niin ei ole tarkoitus suurentaa rengaskokoa, odotas vaan kun homma karkaa lapasesta
Alipainepönttö jos uupuu niin ei toimi ilmanvaihdon säädöt ajon aikana.. muistaakseni. Vai olikohan se niin että jumittui jollekkin tietylle säädölle? Ei pysty muistamaan.

Jos multa kysyttäisi perien panssareista, niin jos noista jotain parantaisi niin kovasta/vahvasta tavarasta peräkopan ulkokehä ja 12.9 uppokantapultit kuusiokolokannalla -> ei pitäisi olla ongelmia missään tilanteessa. Ja tietysti itse peräkoppa kunnolla vahvistettu kuten jo onkin.

Mitä tuohon rengaskokoon tulee, niin se karkaa vielä joskus lapasesta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.04.2010, 23:11
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.269
Perusasetus

Juu ja vakionopeudensäädin ei taida toimia ilman alipainepönttöö. Rengaskoko pidetään kolmeykkösenä niin kauan kun joku keksii kuinka leimata isommat XJ:hin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.04.2010, 05:36
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Juu ja vakionopeudensäädin ei taida toimia ilman alipainepönttöö. Rengaskoko pidetään kolmeykkösenä niin kauan kun joku keksii kuinka leimata isommat XJ:hin
Vakkaria miulla ei enää olekaan ja lämppärinsäädöt kyllä toimii. On noita ainakin yksi leimattu 33"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.04.2010, 09:36
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.269
Perusasetus

Eipä oo siitä yhdestä yksilöstä hirveesti apua
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2010, 13:37
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Vakkaria miulla ei enää olekaan ja lämppärinsäädöt kyllä toimii. On noita ainakin yksi leimattu 33"
elvistele vaan saatana! pohjanmaalla on iso tatami
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.04.2010, 14:08
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti
elvistele vaan saatana! pohjanmaalla on iso tatami

Eiku sitä mie vaan että keino on, joten tän topicin auto suorastaan huutaa jo isompiä pyöriä alleen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.04.2010, 20:29
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.269
Perusasetus

Mikähän se keino sitten on? Ilmeisesti poikkeuslupa ja sitä en kyllä ala hakemaan kun ei oikein ole mitään järkeviä perusteita sille.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokeen co korkea Tekniikka & Jutustelu 7 27.07.2007 13:06
cherokeen värinumero Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2006 15:44
CHEROKEEN OSIA -77 sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.09.2006 14:17
O: Cherokeen takavalo Sami_V O/M/V Muut 0 27.12.2003 21:35
O: Cherokeen karjarauta Intiaani_Chief O/M/V Muut 0 15.10.2003 20:07


Sivu luotu: 02:23 (GMT +2).