![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Katsellaan mitäviikonloppu tuo tullessaan...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
sj:ssä ja rangessa ainakin tilaa... tiä sitten, jos pe. iltana tai la. rupes turaan tota vinssin paskaa kiinni sj.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eilen tuli takakulmista hiottua pintaruosteet pois ja maalattua sekä massattua ne. Tuli aikapaljon paremman näköset niistä kulmista ilman Norjankromia
Kuvia taas kun muistaa ottaa kameran tallille.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Perien panssarit saatu tehtyä ja jouston rajotuksia ja kääntörajotuksia hierottua kohdilleen.
Kuvasatoa tän päivän "testeistä": Etuperän panssari: Takaperän panssari: Etupään sisäänjousto on aika optimi: Samoin takapäässä sisäänjousto aika kohdillaan: Vähän ihmettelen kun jotkut selvittää että vakiotukivarsilla ja puslilla ei saa kunnon joustoja aikaseks, mielestäni toi on ainakin suhtkoht riittävästi kilpipeliin. Ja noissa kuvissa ei kuitenkaan edes yritä vielä nostaa tassua ilmaan mistään nurkasta. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siulla on noi pyöränkaaret turhan alhaalla edessä ja takana, joten pajottamista riittää vielä ennen kuin auto on valmis.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jeps, mutta kannattaisi silti ainakin keulassa leikata etusiipi- ja levike poikki tuosta sivuvalon alareunan tasalta ja vaikkapa sitten jatkaa puskuri kiertämään sopivasti sinne alle että suojaa. Nyt sulla on vähän turhaan tuo puskuri jatkettu etunurkkien alle tuollaisena neliskanttisena kulmana, joka tökkää heti ekaan kiveen.
Saat sillä reilusti lisää tilaa sillä kun kiipeää esteen päälle. Sisälokarin ja sen viistotuen sitten sorvailet kohdilleen sen mukaan mistä leikkaat poikki. Töötit saa taitettua ylös sivuun pois tieltä eikä pitäisi vielä 31" renkaiden niihin osua. Sen alipainesäiliön voi siirtää jonnekkin konehuoneen puolelle pois tieltä jos ei jo ole. Kuinkas paksusta tavarasta teit perän panssarit? Toteutus vaikuttaa oikein hyvältä!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
| cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
| CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
| O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
| O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |