![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Osta nyt se mersu tai joku mersu niin pääset suoraan ajelemaan eikä sitä tarvi kokoajan korjailla. Liian monta aloittavaa "harrastelijaa" on saanut burn outin kun haukkaa heti niin ison palan kakkua (eli jostain ei niin häävistä aihiosta muuttaa kaiken ja käyttää rahaa tuhansia euroja) ja sen jälkeen kokoajan korjailee kalustoa. Mukavampihan se on ajella...vai? PS. paska on aina paskaa vaikka sitä kuinka kiilottaa ja taputtelee...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Näin on. Jos vielä mietityttää koko topicin alkuperäinen kysymys, niin ajatteleppä tätä:
-Jos jahti ja metsästys varusteesi on siinä sarjassa jonka olet antanut ymmärtää, niin on todella suuri tyylirikko mennä metsästämään varsinkin seuruejahdeissa autolla joka ei ole linjassa muun varustuksen kanssa. Mutta jos asekalustosi on jostain sotasaaliista sportteerattuja puoliruostuneita 3linjan kiväärejä jahtijakt premiumblackseries kiikareilla tai jos vaikka omistat baikkalin tms., niin niitä voi kyllä ulkoiluttaa Isuzullakin. -Tai olet kaikissa asioissa harkitseva, et tee turhia riskejä. Mikään ei ole ilmaista, laatu maksaa. Hyvä ja halpa ei toteudu samassa tuotteessa, mutta hyvä voi tulla silti halvemmaksi kuin halpa. -Kuitenkin olet selvästi sivistynyt, laatu- ja tyylitietoinen ihminen ja ajattelet muita ympärilläsi, niin hankit nyt vaan sen mersun ja ajelet sillä siinä kunnossa kun se on, etkä ala roplailemaan sitä piloille!
__________________
KYM |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Olet postista toiseen harvinaisen oikeassa. Aloitin tämän topikin hieman pilke silmä kulmassa (vaikka halko yrittäjä en olekkaan). Halusin kuulla mitä mieltä moisesta hommasta ollaan, koska itse pidin ko. autoa erittäin hyvänä, ehkä parhaana vaihtoehtona ko. käyttöön. G-500:ssa on todellakin erittäin paljon kohdallaan jo valmiiksi ja laiskakin rakentaja saa siitä helpolla liki täydellisen. Pidetään homma mielessä, vaikka kauppoja ei heti tehhäkkään. G kulkee toistaiseksi nyky omistajansa alla ja tilanteen voi punnita uudelleen myöhemmin.
Itselläni sattui eräs taloudellinen juttu (tuotant&liiketiloille&omalle uudelle kämpälle löytyi tontti) tämän topikin aloittamisen jälkeen ja siksikään en heti ala toteuttaan tätä auto juttua. Enkä todellakaan ole laittamassa isuzuun 25000 euroa lisää kiinni - vitsinä sen väänsin muiden lausunnoista.. Hydraulijouset on tulossa lähiviikkoina ja sitten ehkä puskurin muokkausta ja muuta oikein pientä. Uudehko autohan tuo vielä on joten tekniikan toimimiseen uskon täysillä. Vanhoilla isuzuilla ajoivat 500-600 tkm ja kun kori mätäni niin työnsivät kaatopaikalla sen jälkeen. Nyt on 43 tkm mittarissa, niin ei kai tuo heti leviävän luulis. Tiedän että tarkoitatte kestämisellä myös maastoajoa. Se on totta että vetonivel voi mennä jossakin vaiheessa, mutta nykykokemuksella nekin kestää minun käytön, koska jahtiautoilu ei ole sama kuin wannabee offi. Isuzu toteuttaa omassa käytössä 3 in 1 -mallia ja siksi se säilyy kulkineena vaikka rinnalle mersu tulisikin. Siksi olen toistaiseksi hieman tuunaillut nykyautoani. G-500 ei kuitenkaan olisi se millä ajellaan työmatkat (kulutus) ja kuljetellaan tavaraa itse työmaallakin. Pahvilaatikkoja sitten toisessa firmassa toki voisi kuljettaa molemmilla. Lainaus:
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |