Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.02.2010, 20:29
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

eikun mersu on sen takia hyvä kun mulla itellä sattuu oleen sellanen samalla perusteellahan täällä kaikki joko haukkuu tai kehuu autoja... eiks se ole ihan pätevä syy

Vastaa lainaten
Vanha 15.02.2010, 21:00
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Nyt ollaan asian ytimessä.. Otetaan sille.

Tuo on kyllä ihan oikeastikki todella vahva peruste monessa paikassa arvostella toisten vehkeitä. Eipä sillä syyllistyy tähän toisinaan itsekkin. Viimeksi mollasin telamönkijää ja sitten huomasin, että en ole sellaisella koskaan ajanut ja otin hieman takaisin. Vaan edelleen olen sitä mieltä, että jos tilaa on, niin kelekalla mennään pahimmista paikoista kun telamönkkärillä. Kelkalla ajoin noin 22 vuotta, joten siitä jotain tiedän. En tosin enää viimeseen kolmeen vuoteen ole ajanut yhtään.

P.S. kaveripiiriin tuli juuri jenkkimaasturi. Jeep cherokee nimittäin. Nähtäväksi jää miten pelaa ja pääsee. Aiemmin oli Jeep miehellä BerttaJuhani.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
eikun mersu on sen takia hyvä kun mulla itellä sattuu oleen sellanen samalla perusteellahan täällä kaikki joko haukkuu tai kehuu autoja... eiks se ole ihan pätevä syy
Vastaa lainaten
Vanha 15.02.2010, 22:43
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

Marssu..

Jos mun pitäs tehä hyvä maasturi mahd.pienellä rakentamisella niin mersu. Koskauhtia löytyy(G500),lukot vakiona,hyvä alusta,vahvat axelit,muutenkin hyvä laatuinen ja varma toiminen. Ei tuu mieleen yhtä maastokelpoista autoa poislukien pankku ja steyr puch sun muut erikois vehkeet,hummeri ei nyt ensisijaisesti ole edes maastoon tehty. Ja mulla ei oo noista mitään edellä mainittua.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:51 (GMT +2).