Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 16.09.2009, 23:24
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
tietääkseni ei muita eroja ole kuin nestepään koko. runnerista en tiedä, mutta esim uudemmassa LJ:ssä on 10mm nestepääse ja vanhassa 9mm. nestepään koko selviää siitä tyyppi kilvestä siinä on numerosarja joka alkaa VE4/9F tai VE4/10F kuten arvata saattaa. ainakaan pienempää nespäätä en itse autoonia halua.
kunhan sopii vaan sinne,ja alkaa toimiin,auton myyn sitten jonku hj tai lj edestä.. koska en raaski tolla alkaa hankaamaan puita koska hienopeli muuten.. muutenki ei tollaseen citu maasturin näköselle sovi mitää järeitä puskureita/vinssejä tehä../sahailla autoa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2008 22:29
Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? Oz Tekniikka & Jutustelu 1 14.11.2004 09:21
Lukko paskana!!?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 22:34
Kone paskana mikk0 Rakas Päiväkirja 2 26.03.2004 14:37
Jarrut paskana Borg Tekniikka & Jutustelu 3 13.11.2003 15:22


Sivu luotu: 13:15 (GMT +2).