![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
no perkeles,pitäne vissii ostaa toi pumppu ja ehostaa se,olen kyllä reilu10vuotta enemmän tai vähemmän autoja duunaillu,mutta en diesel pumpun parissa.. ja toi on niin ahdas/vittumainen paikka että ei ole yhtään intoa alkaa edes,mutta luultavasti alan purkaamaan viikonloppuna,kun on aikaa/olutta yms "tarvikkeita" sitten ehostaa nykyisen pumpun ja myy jollekin tarvitsevalle vaikka..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
kannattaa vilkaista ensin siitä sinun syöttöpumpusta tyyppi kilpi ja sit verrata sitä tuohon mikä tuolla linkissä on myytävänä
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
eli niitä on nyt sitten erillaisia ja kyseinen ei sitten sovi tms?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
tietääkseni ei muita eroja ole kuin nestepään koko. runnerista en tiedä, mutta esim uudemmassa LJ:ssä on 10mm nestepääse ja vanhassa 9mm. nestepään koko selviää siitä tyyppi kilvestä siinä on numerosarja joka alkaa VE4/9F tai VE4/10F kuten arvata saattaa. ainakaan pienempää nespäätä en itse autoonia halua.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
eli "uusi"pumppu saapuu varmaan huomenissa.. sitten pitäs alkaa purkaa syylari ym turhaa touhuu pois tieltä..
kysymykset.. miten se ennakonsäädin kyljessä vaikuttaa käymiseen?tai vastoinkäymiseen.. ja miten nyt kun on toinen pumppu sen kanssa?ym huomioitavaa ja sitä ratasta ei vissii saa ku yhdellä tavalla kiinni pumpun akseliin joten merkkaa koneeseen ja raattaaseen vaan että saa jaon oikeaan kohtaan? tarviiko mitään muita tiivisteitä ym muuta huomioitavaa? vihjeitä otetaan vastaan kiitollisena
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olisi hyvä jos saisi oikeaoppisesti heittokellolla tarkastettua ajoituksen uutta pumppua asentaessa.Onnistuu kyllä aika hyvin ihan korvakuulolta sellaiselta henkilöltä joka on näiden moottorien kanssa ollut tekemisissä,mutta kannattaa sittenkin käydä jossain säädättämässä kellolla viimeisen päälle.Ja jos oikein pakko niin säätöalueen keskelle se pumppu vain kiinni niin pitäisi sen käynnistyä. Tiivisteitä tarvitset mahdollisesti polttoaineen imu ja paluulinjojen banjoliittimiin jos joudut vaihtamaan putket omasta koneesta,näissä on joskus mallieroja pituuksien ja reittien suhteen.Ja jos joudut nuo imu ja paluuputket irrottamaan niin pidä huoli että paluun banjopultti tulee myös paluupuolelle takaisin,siinä taitaa lukea päällä "OUT" ja siinä on hyvin pieni reikä,luokkaa 1mm. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2008 22:29 | |
| Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? | Oz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2004 09:21 |
| Lukko paskana!!?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 22:34 |
| Kone paskana | mikk0 | Rakas Päiväkirja | 2 | 26.03.2004 14:37 |
| Jarrut paskana | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2003 15:22 |