Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2009, 19:31
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

no perkeles,pitäne vissii ostaa toi pumppu ja ehostaa se,olen kyllä reilu10vuotta enemmän tai vähemmän autoja duunaillu,mutta en diesel pumpun parissa.. ja toi on niin ahdas/vittumainen paikka että ei ole yhtään intoa alkaa edes,mutta luultavasti alan purkaamaan viikonloppuna,kun on aikaa/olutta yms "tarvikkeita"

sitten ehostaa nykyisen pumpun ja myy jollekin tarvitsevalle vaikka..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2009, 19:47
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

kannattaa vilkaista ensin siitä sinun syöttöpumpusta tyyppi kilpi ja sit verrata sitä tuohon mikä tuolla linkissä on myytävänä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2009, 21:29
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
kannattaa vilkaista ensin siitä sinun syöttöpumpusta tyyppi kilpi ja sit verrata sitä tuohon mikä tuolla linkissä on myytävänä
eli niitä on nyt sitten erillaisia ja kyseinen ei sitten sovi tms?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2009, 22:12
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CCM1 Näytä viesti
eli niitä on nyt sitten erillaisia ja kyseinen ei sitten sovi tms?
tietääkseni ei muita eroja ole kuin nestepään koko. runnerista en tiedä, mutta esim uudemmassa LJ:ssä on 10mm nestepääse ja vanhassa 9mm. nestepään koko selviää siitä tyyppi kilvestä siinä on numerosarja joka alkaa VE4/9F tai VE4/10F kuten arvata saattaa. ainakaan pienempää nespäätä en itse autoonia halua.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2009, 23:24
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
tietääkseni ei muita eroja ole kuin nestepään koko. runnerista en tiedä, mutta esim uudemmassa LJ:ssä on 10mm nestepääse ja vanhassa 9mm. nestepään koko selviää siitä tyyppi kilvestä siinä on numerosarja joka alkaa VE4/9F tai VE4/10F kuten arvata saattaa. ainakaan pienempää nespäätä en itse autoonia halua.
kunhan sopii vaan sinne,ja alkaa toimiin,auton myyn sitten jonku hj tai lj edestä.. koska en raaski tolla alkaa hankaamaan puita koska hienopeli muuten.. muutenki ei tollaseen citu maasturin näköselle sovi mitää järeitä puskureita/vinssejä tehä../sahailla autoa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.09.2009, 17:37
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

eli "uusi"pumppu saapuu varmaan huomenissa.. sitten pitäs alkaa purkaa syylari ym turhaa touhuu pois tieltä..

kysymykset.. miten se ennakonsäädin kyljessä vaikuttaa käymiseen?tai vastoinkäymiseen..
ja miten nyt kun on toinen pumppu sen kanssa?ym huomioitavaa
ja sitä ratasta ei vissii saa ku yhdellä tavalla kiinni pumpun akseliin joten merkkaa koneeseen ja raattaaseen vaan että saa jaon
oikeaan kohtaan? tarviiko mitään muita tiivisteitä ym muuta huomioitavaa?

vihjeitä otetaan vastaan kiitollisena
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2009, 18:45
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CCM1 Näytä viesti
eli "uusi"pumppu saapuu varmaan huomenissa.. sitten pitäs alkaa purkaa syylari ym turhaa touhuu pois tieltä..

kysymykset.. miten se ennakonsäädin kyljessä vaikuttaa käymiseen?tai vastoinkäymiseen..
ja miten nyt kun on toinen pumppu sen kanssa?ym huomioitavaa
ja sitä ratasta ei vissii saa ku yhdellä tavalla kiinni pumpun akseliin joten merkkaa koneeseen ja raattaaseen vaan että saa jaon
oikeaan kohtaan? tarviiko mitään muita tiivisteitä ym muuta huomioitavaa?

vihjeitä otetaan vastaan kiitollisena
Pumpussa ei tarvitse kajota mihinkään säätöön.Rattaan saat vain yhteen asentoon kiinni pumppuun mutta pumpun saa jakopäähän useamman kymmenen asteen heitolla(ajoitus säädetään pumppua jakopäässä kääntämällä,soikeat pultinreiät).

Olisi hyvä jos saisi oikeaoppisesti heittokellolla tarkastettua ajoituksen uutta pumppua asentaessa.Onnistuu kyllä aika hyvin ihan korvakuulolta sellaiselta henkilöltä joka on näiden moottorien kanssa ollut tekemisissä,mutta kannattaa sittenkin käydä jossain säädättämässä kellolla viimeisen päälle.Ja jos oikein pakko niin säätöalueen keskelle se pumppu vain kiinni niin pitäisi sen käynnistyä.

Tiivisteitä tarvitset mahdollisesti polttoaineen imu ja paluulinjojen banjoliittimiin jos joudut vaihtamaan putket omasta koneesta,näissä on joskus mallieroja pituuksien ja reittien suhteen.Ja jos joudut nuo imu ja paluuputket irrottamaan niin pidä huoli että paluun banjopultti tulee myös paluupuolelle takaisin,siinä taitaa lukea päällä "OUT" ja siinä on hyvin pieni reikä,luokkaa 1mm.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2008 22:29
Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? Oz Tekniikka & Jutustelu 1 14.11.2004 09:21
Lukko paskana!!?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 22:34
Kone paskana mikk0 Rakas Päiväkirja 2 26.03.2004 14:37
Jarrut paskana Borg Tekniikka & Jutustelu 3 13.11.2003 15:22


Sivu luotu: 00:33 (GMT +2).