![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
pikku info: -10,5" murikka -omapaino on 250kg -omapaino ilman rumpujarrut 204,5kg -30 booriset pinioni ja vetoakselit -leveykset: van=70", SRW single rear wheel truck 67,5", DRW dual rear wheel truck 72" ja C&C cab and chasis truck 63,5" -12 bolt kardaani mahtuu jos laitan sinne 1310-1350 risteys -15" 8x6,5" pulttijako löytyy amerikasta -tavallisia välitykset ovat 4,10:1 ja 4,56:1 detroit lockerilla -helppo leikkaa pois 2" murikkan pohjasta -välitykset löytyy kokosta: 3,73:1 4,10:1 4,56:1 4,88:1 ja 5,13:1 toivottavasti se oli jotain apua... anna ne olla 6 pulltiset etu ja osta vaan 2x 15" vanteet taakse joka on 8x6,5" pulttijako...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo, noin se kuullostaisn hyvältä muuten mutta sitte tarvii vaan olla se etu ja taka-akselin varapyörä erikseen... aika painava on toi akseli, yli 200 kg kun ton 12 pulttisen nostaa yksin sivuun tarvittaessa
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() mistä ostit 1350 kardaanit? ajattelin kokeile 1310 ensiks, mutta varmasti täytyy vaihtaa ne... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kardaanit ostin Jesseltä amerikasta, high angled drivelines:ltä
http://highangledriveline.com/ mullahan noi 1310:t ei kestänyt edes päivittäistä töissäkäyntiä, aina oli takaa ristikko poikki jostain syystä, viimme vuonna ostin taakse4 uuden ja toissa viikolla tuli etukardaani, niiden luulis nyt kestävän vähän aikaa (kop kop) paljoko oli 14ff akselilla hintataso nykyään.... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Toissa kesänä hommasin ittelle D60 etuakselin ja 14bff taakse täältä palstan kautta. Joku kaveri ilmoitteli olevansa lähössä Saksasta tai Hollannista hakemaan tavaraa jostain Nato-purkaamolta ja nuo tuli siinä mukana. Molemmissa oli 4.56 välitys ja taka-akselilla valmiiks detroit locker. Oli tolla paketilla hintaakin vajaa pari tonnia muistaakseni, mutta josko nuo nyt sitten kestäs
![]() Viimeksi muokannut 83K5 : 03.07.2008 17:01 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mulle annettiin ymmärtää että viimmesimmällä saksanreissulla löytyneet akselit oli siinä tonnin pintaan kipale, ja kunto oli mitä oli eikä kuulemma ollu kauheesti saanu sisälle kurkkia ja valita ruosteettomia yksilöitä...
näin siis minä kuulin... mutta huhut on huhuja... mulla ei ole paria tonnia laittaa akseleihin sattuneesta syystä nimeltä kone ja kardaanit sekä täs kämpälle tehty ovien ja ikkunoiden vaihto joten jos auton meinaan saada ajoon niin jotain muuta on keksittävä, 14 bolt semi-float 6 pulttisilla vetareita olis muuten aika edullinen ja hieman 12 pulttista kestävämpi vaihtoehto... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mä en ole kerinny vielä juurikaan ajaa tolla sen jälkeen ku akselit tuli alle laitettua. Sisältä nuo oli molemmat hyväkuntoisen NÄKÖISET... Saa nyt sitten nähdä miten käytännössä. Pyöränlaakerit vaihdoin molempiin ja jarrupalat eteen. Voi olla että etulevyt menee vielä uusiks.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |