![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvät nastarenkaat ja painoa lavalle.. itellä 2006 koppanen double cappi..Nasta alla eikä tarvi nelivetoa jään takia, lunta ku alkaa olla siillee et sutii nii vauhista H4 silmää ja matka jatkuu.. Toki nelivedollaki oon ajellu joskus moottoritietäkin yms.. Enkä oo mitää eroa huomannnu ajolleen muutako ei suttaa nii herkkään.. Eikä oo kuin absit tässä.. Mun autolla ajettu 310tkm aina talvet nastoilla takavedolla päätiet.. kaveri autolla 220tkm M/T renkailla neliveto päällä oikeestaa aina talvella.. Nyt huomattiin et edestä vetareiden sisäpää nivelet väljät ja alkanu jurramaan +80kmh. Mun autosta koitettiin nii ei mitää väljää..
|
|
|
|||
|
|||
|
Painoakaan tarvi, hyvät renkaat auttaa. vajaa 6 satkua oli ajettu kun myin oman. Ei ongelmia etupään suhteen, ei abseja yms herkkuja.
Takaveto päällä oikeastaan aina maantiellä ja napalukot auki, 4 satkua tuli ajettua tuolla itse. Sama oli Hiacen kanssa, sama Daihatsun ja Hj60 kanssa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 12 ht:n käyntilämpö talvella? | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.11.2008 17:59 |
| 100% automaattilukko talvella? | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.11.2005 17:54 |
| chevy talvella | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.09.2005 12:03 | |
| SJ:n peräöljyt talvella | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2004 12:18 |
| Toyota BJ-40 kulutus talvella | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.07.2004 07:36 |