![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ^ Korjaa huonossa (liian etupainosessa) balanssissa olevaa jarruvoimanjakaumaa ja voi tosiaan ehkäistä rengasta lukittumasta ennenaikaisesti jos ei jarruteta kovaa. Suuremmista nopeuksista tehojarrutuksessa arvaamaton, tarjonnee kulkupelin poikittain helposti. Tykkään jatkuvasta oikeesta nelikosta (ei visko), aina hyvä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eipä sillä sun hiluxilla niin kovin kurvailla sulalla että rikki menis vaikka nelikolla ajaiskin. Mutta parhaiten saat sen ite selville kun hetken ajelet että millon kannattaa pitää päällä ja millon ei. Näillä meikäläisen leveysasteilla aika pitkälti mennään takavedolla, mutta varsinkin puukärryn kanssa jos vähänkään näyttää liukkaalta niin aina nelikko päällä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
12 ht:n käyntilämpö talvella? | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.11.2008 17:59 |
100% automaattilukko talvella? | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.11.2005 17:54 |
chevy talvella | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.09.2005 12:03 | |
SJ:n peräöljyt talvella | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2004 12:18 |
Toyota BJ-40 kulutus talvella | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.07.2004 07:36 |