![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuo remmi nyt ei ole tämän päivän asia onneksi, mutta se on haaveena. Lainaus:
Tuli ajeltua sillä aika useinkin, kunnes kampe päätyi moottoritien kaiteeseen. Se on single turbo malliksi muutettu ja automaatti askilla, aika mielenkiintoinen laite. Liikennevaloista lähtiessä 4500rpm asti auto sanoi BOOOOOOOOOO mutta sen jälkeen..... Eli auto oli mallia "tähtää ja laukaise". Ainut auto minkä kyydissä olen istunut kun mittari kelaa yli 300km/h. Olis kulkenut kovempaakin, mutta pakokaasulämpöjä ei saatu kuriin. http://www.speedconcept.fi/speedpart...05-qfirstrunq- http://web.archive.org/web/200502140...ite/index.html Vähän offtopiccia....
__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää. -07 RR Sport HSE 2.7 -00 WJ 4.7 -10 T5g 132kW Transporter |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
MK3 ja MK4 Suprissa on sama automaattiaski kuin kuutoskoneisessa Jeepissä eli AW4, mutta on vain Toyotan omalla koodilla. Mulla on siitä oma vankka ei niin kovin mairitteleva näkemys, mutten viitsi siitä sen enempää kun joku kuitenkin taas suuttuu! Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
Mähän olen vanha verhonompelija. Voin tehdä sullekin Kukkapuron Kissankellokuosista puolinahkahameen tosta vaan käden käänteessä. Mä kyllä luulen että jos alan ompeleen verhoja niin mua painostetaan sen jälkeen muuttamaan Omenahotelliin asumaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää. -07 RR Sport HSE 2.7 -00 WJ 4.7 -10 T5g 132kW Transporter |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja se on ihan fakta, ei mielipide.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että kyseinen automaatti on Jeeppien laatikoista yksi luotettavimmista ja vahvimmista. Jos aw4 on paska, niin Chryslerin lootat on sitten ihan susipaskoja
mutta eipä siitä sen enempää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikuisuus projekti Swamp Jumperin "herätys" | Jare | Maasturiprojektit | 426 | 03.01.2020 09:30 |
| Kekkulan Ikuisuus Hilux-ln46 | _kekkula_ | Maasturiprojektit | 10 | 26.10.2015 21:02 |
| Myyty Jeepin akselit 2kpl D30 (XJ / WJ) ja D44a (WJ) ROMUTETTU KAIKKI! | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.10.2015 09:18 |
| Ikuisuus Isuzu Bankkuprojekti. | Jonkki | Maasturiprojektit | 15 | 05.03.2013 14:39 |
| Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |