Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2017, 22:13
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Tuosta remmistä vielä. Otitko huomioon, että moottori tarvii erinäisiä muita muutoksia remmisarjan lisäksi: uuden ohjaustietokoneen, muutoksia polttoainelinjaan suuttimineen yms, varsinkin jos meinaa laittaa koneeseen RE85:sta kuten ehdottomasti kannattaa bensakoneisen nakutus- lämpö- yms ongelmien välttämiseksi. Siihen tulee päälle dynotus että koneesta saadaan irti kaikki tarvittava ja ettei polta siitä pahveja, mäntiä, yms. Vakiotulpat pitää vaihtaa. Jotta loota kestää, tarttee siihen laittaa järeempi shift-kit ja ohjelmoida vaihtokaaviot uusiksi ettei hajoo ja on järkevä käyttää. Isommat renkaat saati tiheemmät välitykset tekee ison konetehon kanssa vakioakseleista spagettia. Katso vaikka Timo_L:n ZJ:tä, jossa ristikot, vetarit ja peräkopat menee muusiksi jo ihan vaparinakin.
En ole vielä ottanut huomioon Tuo remmi nyt ei ole tämän päivän asia onneksi, mutta se on haaveena.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Se +1000hp Supran pelkkä moottori maksaa luokkaa +20k€. Tuli niitä kuvioita tsekattua, kun haaveilin oman gen.III Supran 7M-GTE -moottorin virityksestä. Voi kiesus sitä ongelmien, ajan, rahan ja potutuksen määrää että saa sen ensiksi kasaan saati pysymäänkin! Ja juu 2JZ-GTE on parempi juu. Hieroin kauppaa yhdestä raadosta, jonka omistajan tuttu oli just räjäyttäny 20k€ vastarakennetun 2JZ-moottorin koeajolla, kun oli jääny yksi kierokanki löysälle! Poika oli jo ostanut uudet osat, jotka makasi tallin hyllyssä odottaen vain kasaamista! No, joillain on rahaa ja hermoja.

Ai niin. Minunhan piti jättää kommentointi.
Älä turhaan jätä kommentointia.
Tuli ajeltua sillä aika useinkin, kunnes kampe päätyi moottoritien kaiteeseen. Se on single turbo malliksi muutettu ja automaatti askilla, aika mielenkiintoinen laite. Liikennevaloista lähtiessä 4500rpm asti auto sanoi BOOOOOOOOOO mutta sen jälkeen..... Eli auto oli mallia "tähtää ja laukaise". Ainut auto minkä kyydissä olen istunut kun mittari kelaa yli 300km/h. Olis kulkenut kovempaakin, mutta pakokaasulämpöjä ei saatu kuriin.
http://www.speedconcept.fi/speedpart...05-qfirstrunq-
http://web.archive.org/web/200502140...ite/index.html
Vähän offtopiccia....

__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää.

-07 RR Sport HSE 2.7
-00 WJ 4.7
-10 T5g 132kW Transporter
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.12.2017, 12:22
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Felix Näytä viesti
Se on single turbo malliksi muutettu ja automaatti askilla...
Ei muuten ole off-topic! MK3 ja MK4 Suprissa on sama automaattiaski kuin kuutoskoneisessa Jeepissä eli AW4, mutta on vain Toyotan omalla koodilla. Mulla on siitä oma vankka ei niin kovin mairitteleva näkemys, mutten viitsi siitä sen enempää kun joku kuitenkin taas suuttuu!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Antakaa nyt saatanan horot miehen rakentaa omaa jeppiänsä! Vittu!
Täytyy koittaa vähän toppuutella ettei moinen rakenteluinto pääty ennenaikaisesti. Muuten äijä alkaa tehdä jotain TODELLA typerää kuten hävittää muijan painostuksesta romut, alkaa kirjottaa rakkausrunoja ja ommella verhoja!
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.12.2017, 13:50
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Ommella verhoja!


Mähän olen vanha verhonompelija. Voin tehdä sullekin Kukkapuron Kissankellokuosista puolinahkahameen tosta vaan käden käänteessä.

Mä kyllä luulen että jos alan ompeleen verhoja niin mua painostetaan sen jälkeen muuttamaan Omenahotelliin asumaan
__________________
Vain puutarhan hoito on tärkeää. Eikä sekään niin tärkeää.

-07 RR Sport HSE 2.7
-00 WJ 4.7
-10 T5g 132kW Transporter
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.12.2017, 16:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Ei muuten ole off-topic! MK3 ja MK4 Suprissa on sama automaattiaski kuin kuutoskoneisessa Jeepissä eli AW4, mutta on vain Toyotan omalla koodilla. Mulla on siitä oma vankka ei niin kovin mairitteleva näkemys, mutten viitsi siitä sen enempää kun joku kuitenkin taas suuttuu!
Tuskinpa kukaan suuttuu vankasta ei niin mairittelevasta mielipiteestäsi, mutta AW4 on kokolailla luotettavin ja useimpiin Jeepin automaatteihin verrattuna myös todellisuudessa vahvin laatikko mitä 80-luvulta tähän hetkeen Jeeppeihin on asennettu.

Ja se on ihan fakta, ei mielipide.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.12.2017, 17:29
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tuskinpa kukaan suuttuu vankasta ei niin mairittelevasta mielipiteestäsi, mutta AW4 on kokolailla luotettavin ja useimpiin Jeepin automaatteihin verrattuna myös todellisuudessa vahvin laatikko mitä 80-luvulta tähän hetkeen Jeeppeihin on asennettu.

Ja se on ihan fakta, ei mielipide.
Tästä on kerran jo väitelty Jeeppien osalta ja vaikka myös näin ex-MK3-Supran omistajana tiedän erinäisiä asioita kyseisen automaatin vikaisuudesta Suprissa, en jaksa alkaa aiheesta enempää. Pysytään mieluummin topiikin aloittajan aiheessa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.12.2017, 17:35
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.479
Perusasetus

Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että kyseinen automaatti on Jeeppien laatikoista yksi luotettavimmista ja vahvimmista. Jos aw4 on paska, niin Chryslerin lootat on sitten ihan susipaskoja mutta eipä siitä sen enempää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikuisuus projekti Swamp Jumperin "herätys" Jare Maasturiprojektit 426 03.01.2020 09:30
Kekkulan Ikuisuus Hilux-ln46 _kekkula_ Maasturiprojektit 10 26.10.2015 21:02
Myyty Jeepin akselit 2kpl D30 (XJ / WJ) ja D44a (WJ) ROMUTETTU KAIKKI! WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.10.2015 09:18
Ikuisuus Isuzu Bankkuprojekti. Jonkki Maasturiprojektit 15 05.03.2013 14:39
Ikuisuus Suikka-Projekti Palde Maasturiprojektit 19 29.12.2007 18:51


Sivu luotu: 13:08 (GMT +2).