![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nyt oli kyllä sen verran pitkä ja villi "toivelista", että mun ja kaikkien muidenkin Jeeppimiesten leimalle hyväksyttävät rakennusvinkit menee romukoppaan. Vaikka mm. remmi menee jo vähän vitsin puolelle - mm. vakioakselit/vetarit ei tule kestämään - niin minusta tuohon palaa jo niin paljon rahaa, että itse sijoittaisin sen sellaiseen aihioon, jonka saa lailliseksi ja ominaisuudet vastaamaan paremmin kokonaissijoitusta. Muuten iso rahamäärä seisoo tieliikenteen puolesta käyttökelvottomana ja tarvitaan kuljetuskalusto sen liikuttamiseen. Sehän voi tietysti jo olla olemassa, ja monet kisakuskithan tekee just niin. Jos ei tosiaan ole väliä meneekö vuoden päästä läpi leimasta, niin saahan tuossa ainakin toteuttaa hurjia ideoita. Jään mielenkiinnolla seuraamaan. Mutta älä nyt sentään niitä ZJ:n vanteita siihen laita, kun pulttijako on väärä. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Listasta puuttui muuten myös niiden CV nivelten heittäminen romukoppaan ![]() Iso osa noista muutoksista tulee kuitenkin väkerrettyä itse. Ei remmiahdin ole vitsi, mutta se on nyt noista kaikista kuitenkin se epätodennäköisin muutostyö koska varsinkin valmiit bolt-on remmiahtimet on aika tyyriitä. Ehkä mun ei kannattais katsella noita jenkkien rakentelukeskusteluja ja videoita ![]() Lainaus:
![]() https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2510932 Kysyin vielä erikseen että tosiaan on ET40 ja myyjän mukaan olisi Grand Cherokeesta. Tuskin WK:sta on kyse ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vain ZJ:ssä on Grand Cherokeista tuo pikkujako, kaikissa muissa on 5" jako...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei vaan, on mulla jäitä hatussa ja tässä nyt tutustun pikkuhiljaa tän lajin sielun elämään ja en mä ole koskaan oppinut muuta kuin kantapään kautta asioita ja todennäköisesti pistän ton auton ihan paskaksi vuoden sisään, joka johtaa kalliisiin remontteihin. Järkevää olis korjat ton Transporterin moottori, mutta ei kun nyt on Jeeppi Mania taas päällä niin ei tollasilla pikkuseikoilla oo niin väliä. Mulla oli joskus taannoin, noin 7 vuotta sitten 2004 mallinen Rami Hemi koneella, ja sen myyminen on ollut sellainen asia mikä mua on jäänyt vaivaamaan ja siitä lähtien olen innostunut isoista renkaista ja maavarast. Ja jenkeissä kun on tullut oltua, niin meinaan aina laskea alleni näen korotetun ÄIJÄ pelin....... tosin siellä nähnyt kyllä yhtä sun toista mitä en olis ehkä halunnut nähdä ![]() Et sä tota halua ostaa, se on muutenkin vähän niin ja näin... tää on just täydellinen peli mun harjoitteluun ja mielikuvien toteutukseen. Lainaus:
![]() Sain myyjältä tällaisen viestin : Laskin et luvun ohjeen mukaan eli kiinnityksestä takareunaan miinus kiinnityksestä etureunaan jaettuna kahdella.105-77/2 tekee 14 Tuo ei kyllä tällä hetkellä vielä kerro mulle että mahtuuko se vanne pyörimään vai ei. Ei maksa paljoa, melkeenpä käy niin että tilaan ne ja sitten ihmetellään meneekö ja jos ei mene niin kaipa ne jollekin käy tai sitten levitän ne. Mutta sanokaa nyt jos ei ole mitään toivoa saada pyörimään ?
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ikuisuus projekti Swamp Jumperin "herätys" | Jare | Maasturiprojektit | 426 | 03.01.2020 09:30 |
Kekkulan Ikuisuus Hilux-ln46 | _kekkula_ | Maasturiprojektit | 10 | 26.10.2015 21:02 |
Myyty Jeepin akselit 2kpl D30 (XJ / WJ) ja D44a (WJ) ROMUTETTU KAIKKI! | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.10.2015 09:18 |
Ikuisuus Isuzu Bankkuprojekti. | Jonkki | Maasturiprojektit | 15 | 05.03.2013 14:39 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |